کد خبر : 1845610 | 06 مهر 1401 ساعت 18:23 | 55.3K بازدید | 5 دیدگاه

با هدایت سه تیم‌ ملی؛

جام ملت‌های‌ آسیا در تسخیر ایرانی‌ها

در جام ملت‌های فوتسال آسیا، سه سرمربی ایرانی مشغول به کار هستند.

جام ملت‌های‌ آسیا در تسخیر ایرانی‌ها

به گزارش “ورزش سه” جام ملت‌های فوتسال آسیا از روز گذشته آغاز شده و هم‌اکنون ایران برابر اندونزی قرار گرفته است. اما این‌ دوره از مسابقات نکته جالب توجهی دارد. سه سرمربی ایرانی هدایت تیم‌های ملی آسیایی را بر عهده و در این مسابقات حضور دارند.

*وحید شمسایی، نخستین تجربه همراه با ایران
بازیکن افسانه‌ای فوتسال ایران، حالا عهده‌دار سمت سرمربیگری تیم ملی است و برای اولین مرتبه به عنوان سرمربی حضور در مسابقات را تجربه می‌کند. وی در کسوت بازیکنی هشت بار قهرمان آسیا شده و حالا به دنبال این است با تیم جوانی که دارد، قهرمانی به عنوان نفر اول فنی را به کارنامه‌اش اضافه کند.

1748652

*محمد ناظم‌الشریعه، به دنبال افتخار آفرینی همراه با عراق
ناظم‌الشریعه بعد اینکه‌ هدایت ایران را تحویل داد با عقد قراردادی رسمی سکان عراق را در دست گرفت. او حدود دو ماه قبل در جام اتصالات قهرمان شد تا این کشور را امیدوار به کسب مقام قابل توجه در جام ملت‌ها کند. اما روز گذشته در بازی اول مقابل تیم قدرتمند تایلند با نتیجه ۳-۲ شکست خوردند. با این حال عراق دو بازی دیگر با تیم‌های کویت و عمان دارد و می‌تواند به عنوان یکی از تیم‌های صعود کننده نام بگیرد.

1748653

*محمد هاشم‌زاده با اندونزی به دنبال شگفتی‌سازی
سرمربی ایرانی تیم ملی اندونزی یکی از نفراتی است که هم سابقه حضور در کادر فنی تیم ملی و هم سابقه حضور در لیگ برتر ایران را در کارنامه دارد. او حالا هدایت اندونزی را در دست گرفته و‌ به دنبال تغییرات در فوتسال این کشور است. هاشم‌زاده که امروز مقابل تیم ملی کشورش قرار گرفته، به احتمال بسیار زیاد اولین شکست در جام ملت‌ها را تجربه می‌کند اما در ادامه، دو مسابقه با لبنان و چین تایپه خواهد داشت و می‌تواند به صعود فکر کند.

1748654

دیدگاه‌ها