کد خبر : 1845644 | 06 مهر 1401 ساعت 20:40 | 11.6K بازدید | 6 دیدگاه

بایرن تکذیب کرد؛ بعید است ژانویه بازیکن بخریم

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، به شایعات درباره هدف‌های نقل و انتقالات زمستانی این باشگاه پایان داد و گفت بایرن قصدی برای جذب بازیکن ندارد.

بایرن تکذیب کرد؛ بعید است ژانویه بازیکن بخریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ این روزها در بحران به سر می‌برد. باواریایی‌ها در چهار بازی اخیرشان در بوندس‌لیگا حتی یک پیروزی به‌دست نیاورده‌اند و در رتبه پنجم جدول قرار دارند. سوال بزرگ این روزهای هواداران بایرن این است: آیا بایرن در نقل و انتقالات زمستانی برای پر کردن جای خالی رابرت لواندوفسکی یک مهاجم بزرگ خواهد خرید؟

1748680

حسن صالح حمیدزیچ امروز به‌صورت تلویحی این شایعات را رد کرد. حمیدزیچ در این‌باره گفت:" من به جذب بازیکن در ماه ژانویه علاقه ندارم چون معمولا برنامه کل فصل را در تابستان می‌بندم و دیگر به دنبال جذب بازیکنان جدید نیستم.

البته ما جام جهانی را به دقت زیر نظر خواهیم گرفت. من اعتقادی به نقل و انتقالات بزرگ ندارم و امیدوارم تعداد هر چه بیشتری از بازیکنان‌مان، جام جهانی را سالم و بدون مصدومیت پشت سر بگذارند.

نقطه قوت بزرگ ما این است که از نظر سنی شرایط خیلی خوبی در تیم‌مان داریم. در بایرن مونیخ همه شرایط فراهم است تا یک فوتبالیست بتواند موفق بشود. مهمترین چیزی که ما به فوتبالیست‌ها عرضه می‌کنیم همین است: دورنمای پیشرفت".

دیدگاه‌ها