کد خبر : 1845676 | 07 مهر 1401 ساعت 10:27 | 12.9K بازدید | 6 دیدگاه

نیمار مثل یک شعبده‌باز است

تیاگو سیلوا، ستاره باتجربه تیم ملی برزیل، مدعی شد نیمار همیشه در راستای اهداف تیمی بازی می کند.

نیمار مثل یک شعبده‌باز است

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه پاری سن ژرمن فصل را فوق العاده و با نتایج بسیار خوبی آغاز کرده، اما همچنان شایعات زیادی در مورد اختلاف بین کیلیان امباپه و نیمار وجود دارد و این تیم همچنان درگیر حواشی است. به نظر می رسد در دو سال گذشته و به خصوص بعد از انتقال لیونل مسی به تیم فرانسوی، رابطه خوبی بین امباپه و نیمار وجود نداشته است. تیاگو سیلوا که سالها عملکرد بسیار خوبی در ترکیب پاری سن ژرمن داشت و یکی از نمادهای این باشگاه محسوب می شود، از نیمار دفاع کرده و ابراز امیدواری کرد او در شرایط آیده آل به جام جهانی برسد.

1748733

تیاگو سیلوا گفت: "من در حال حاضر نمی توانم در مورد رابطه نیمار و کیلیان امباپه صحبت کنم، زیرا من دیگر عضوی از باشگاه پاری سن ژرمن نیستم و در این تیم حضور ندارم. من نمی دانم دقیقا چه اتفاقی بین این دو بازیکن در حال رخ دادن است و به همین علت نمی توانم در مورد شرایط کیلیان امباپه صحبت کنم. اما می خواهم در مورد نیمار حرف بزنم و این بازیکن را به خوبی می شناسم.

او بازیکنی باکیفیت محسوب می شود و همیشه هر کاری برای کمک به تیمش انجام داده است. نیمار یک شعبده باز و بازیکنی بزرگ است. متاسفانه او در سال‌های گذشته مصدومیت‌های دشواری را تجربه کرده، اما امسال و در فصل تابستان توانسته به خوبی آماده شود. من در اردوی تیم ملی برزیل در کنار نیمار حضور دارم و امیدوارم او با این روحیه و سلامتی، برای جام جهانی آماده شود."

دیدگاه‌ها