کد خبر : 1845704 | 07 مهر 1401 ساعت 14:15 | 33.1K بازدید | 18 دیدگاه

مدیریت دشوار رختکن؛

تنها بحران فصل PSG؛ تنش بین دو فوق‌ستاره!

پاری سن ژرمن فصل را با نتایج درخشانی شروع کرده، اما هنوز رابطه کیلیان امباپه و نیمار ترمیم نشده است.

تنها بحران فصل PSG؛ تنش بین دو فوق‌ستاره!

به گزارش "ورزش سه"، پس از سپری شدن پنج سال، مدیریت رابطه نیمار و امباپه که از آن به عنوان "صلح سرد" یاد می شود، به یکی از چالش های فصل جدید برای کادر فنی پاری سن ژرمن  تبدیل شده است. به نظر می‌رسد که رابطه نیمار و امباپه که در سال های اخیر فراز و نشیب فراوانی داشت، در سال جاری وارد مرحله جدیدی شده است. نیمار اخیرا و در اردوی تیم ملی برزیل در پاسخ به سوال در مورد رابطه اش با امباپه، چیزی نگفت و اعلام کرد علاقه ای ندارد در این رابطه صحبت کند.

ستاره فرانسوی به نوبه خود در ابتدای سپتامبر در مورد رابطه اش با نیمار گفت: "مواقعی وجود دارد که ما بهترین دوستان جهان هستیم و گاهی کمتر با هم صحبت می کنیم، اما در کل احترام زیادی بین ما وجود دارد.

1739914

نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد اختلاف نیمار و امباپه از فصل تابستان شروع شده است. در آن مقطع مدیران پاری سن ژرمن در حال بررسی شرایط فروش ستاره برزیلی بودند و نیمار تصور می کرد که امباپه چنین خواسته ای داشته و علاقه‌مند به جدایی او از این باشگاه است.

تنش بین نیمار و امباپه در اوایل این فصل و زمانی که این دو بازیکن بر سر زدن پنالتی مقابل مون پلیه با هم بحث کردند، علنی شد. پس از آن اتفاق در جریان بازی، نیمار یک توئیت انتقادی از امباپه در توییتر را لایک کرد. متن پیام این بود: "دیگر همه چیز علنی و رسمی شده است، امباپه در پاری سن ژرمن پنالتی می زند و تردیدی وجود ندارد که این تصمیم در قراردادش آمده، زیرا در هیچ باشگاهی در جهان وقتی نیمار را در اختیار داشته باشد، شانس پنالتی زدن را از او نمی گیرد. پس نظر می رسد امباپه مالک پاری سن ژرمن است". متنی علیه امباپه که انگار حرف دل نیمار بود و مورد توجه او قرار گرفت.

دیدگاه‌ها