کد خبر : 1845710 | 07 مهر 1401 ساعت 14:30 | 18.7K بازدید | 14 دیدگاه

دیوید سیمن:

آرسنال در حد قهرمانی در لیگ برتر نیست

دیوید سیمن، اسطوره باشگاه آرسنال معتقد است که این تیم هنوز آماده رقابت برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر نیست.

آرسنال در حد قهرمانی در لیگ برتر نیست

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال تحت هدایت میکل آرتتا فصل را فوق العاده آغاز کرده و بعد از کسب 6 پیروزی و قبول یک شکست در هفت هفته ابتدایی، در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد. دیوید سیمن، دروازه بان اسبق توپچی ها، مدعی شد این تیم هنوز نمی تواند منچسترسیتی و لیورپول را به چالش بکشد و هدف آنها باید قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر در فصل جاری باشد.

دیوید سیمن گفت: "هدف ما باید رقم زدن فصلی بهتر از فصول قبل باشد. وقتی شرایط را بررسی کنید متوجه خواهید شد که ما هنوز آنقدر آماده نیستیم که منچسترسیتی و لیورپول را به چالش بکشیم. لیورپول در حال حاضر کمی دچار لغزش شده و البته شرایط آنها خوب خواهد شد، سپس نوبت منچسترسیتی خواهد بود که این شرایط را تجربه کند. از نظر من قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر در پایان فصل، یک پیشرفت واقعی برای آرسنال محسوب می شود.

1743330

زمانی که شرایط بازیکنان تیم را بررسی کنید، متوجه خواهید شد ترکیب خوبی از بازیکنان باتجربه و جوان در باشگاه وجود دارد. اوضاع مساعد است و طی کردن این پروسه، همان روندی بود که میکل آرتتا نیز در موردش صحبت کرده بود. این فصل باید در بین چهار تیم برتر باشیم و در جام حذفی نیز نمایش خوبی ارائه دهیم.

من هفته‌ای یک بار در باشگاه حضور یافته و با دروازه‌بان‌های جوان تمرین می‌کنم. آنجاست که می‌بینم میکل آرتتا در تمرینات چه می‌کند و کار این سرمربی او واقعا خوب است. نحوه برخورد او با پی‎یر امریک اوبامیانگ عالی بود، زیرا آرسنال باشگاه بزرگی است و هیچ بازیکنی بزرگتر از تیم نیست. اوبامیانگ باید جدا می شد و ما به کار خود ادامه می دهیم."

دیدگاه‌ها