کد خبر : 1845755 | 07 مهر 1401 ساعت 20:02 | 34.1K بازدید | 21 دیدگاه

تندترین انتقاد به واران؛ او اصلا فوتبالیست خوبی نیست

پل اسکولز با انتقاد از برخی بازیکنان منچستریونایتد تندترین نقد را به رافائل واران وارد کرد و گفت او فوتبالیست خوبی نیست.

تندترین انتقاد به واران؛ او اصلا فوتبالیست خوبی نیست

به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران از زمان روی کار آمدن اریک تن‌هاخ به عنوان سرمربی جدید یونایتد به یکی از مهره‌های کلیدی او تبدیل شده است و به زودی با پیراهن تیم ملی فرانسه در قطر برای دفاع از عنوان قهرمانی جهان برای کشورش تلاش خواهد کرد.

اما پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، ضمن انتقاد از چندین نفر از ستاره‌های این تیم تندترین انتقاد را به واران وارد کرد و گفت او فوتبالیست خوبی نیست. واران که سال گذشته از رئال مادرید به یونایتد پیوسته فصل گذشته چندان موفق نبود ولی در فصل جاری به یکی از بازیکنان محبوب اریک تن‌هاخ تبدیل شده است.

1748884

اسکولز در صحبتهای خود گفت:" لوئیس فن‌خال هم وقتی به یونایتد آمد سعی کرد فوتبالی بر پایه حفظ مالکیت توپ را به تیم تزریق کند ولی این سبک به یونایتد نمی‌خورد. یونایتد تیمی است که دوست دارد فرصت خلق کند و گل بزند نه اینکه برای اینکه محصول نهایی‌اش زیبا باشد تلاش کند. این روزها تماشاچی‌ها وقتی دروازه‌بان یک پاس 10متری می‌دهد عصبی می‌شوند. تن‌هاخ باید بداند این نوع بازی کردن به درد بارسا و آژاکس می‌خورد ولی به درد یونایتد نه.

رافائل واران فوتبالیست خوبی نیست و من نمی‌دانم چرا باید در مرکز خط دفاعی از او به عنوان بازی‌ساز استفاده شود. تن‌هاخ بعد از بازی با برنتفورد این را فهمید که برای سبک مد نظرش بازیکنان لازم را در اختیار ندارد".

دیدگاه‌ها