کد خبر : 1845833 | 08 مهر 1401 ساعت 14:44 | 43.6K بازدید | 9 دیدگاه

نبی: به این تیم ملی بی‌انضباطی نسبت ندهید

طارمی از روی نیمکت آزمون را تشویق و هدایت می‌کرد!

نایب رئیس اول فدراسیون در خصوص حواشی تیم ملی در اردوی اتریش توضیحاتی ارائه داد.

طارمی از روی نیمکت آزمون را تشویق و هدایت می‌کرد!

به گزارش “ورزش سه” مهدی محمدنبی در خصوص ایجاد دودستگی در تیم ملی و وجود برخی حواشی و درگیری‌ها در اردوی اتریش توضیحاتی ارائه داد و گفت: این بحث را به تیم ملی الان نمی‌توانید نسبت دهید. معمولا این موضوعات در تیم‌های ملی پیش می‌آید اما در این اردو تعامل، همبستگی و دلبستگی بین بچه‌ها خوب بود. آقای احسان حاج‌صفی به عنوان کاپیتان و همینطور بزرگ‌ترهای تیم بسیار خوب اوضاع را مدیریت کردند. اگرچه در دوره‌ای که آقای اسکوچیچ به عنوان سرمربی فعالیت داشتند ناهماهنگی بین بچه‌ها بود اما در این اردو بسیار هماهنگ شدند و‌ این در زمین مشخص بود.

وی درگیری بین طارمی و سردار آزمون را تکذیب کرد و گفت: اصلا چنین بحثی مطرح نیست. آقای طارمی، حاج صفی، انصاری‌فرد و جهانبخش بزرگان تیم هستند و این بازیکنان همبستگی ایجاد می‌کنند. در آن صحنه تعویض وقتی آقای طارمی آمد روی نیمکت از آنجا با سردار صحبت می‌کرد و‌ به او مدام می‌گفت از فضا استفاده کن، سر بزن و …؛ در این حد صمیمیت بین بازیکنان وجود دارد. من شنیده‌ام عکسی منتشر شده که هنگام تعویض دست نداده‌اند اما تا آنجایی که کنار زمین بودم و دیدم طارمی بعد تعویض سردار را تشویق کرد. حتی شما فیلم را نگاه کنید وقتی ایران گل زد طارمی اولین نفر کنار خط آمد.

نبی در ادامه گفت: باید از حواشی دوری کنیم و به تیم ملی برای رسیدن به همبستگی کمک کنیم. همه در ایران باید یک صدا و یکدل باشیم. انضباط در تیم ملی حاکم است و بازیکنان اخلاق حرفه‌ای را رعایت کرده‌اند. در همه تیم‌های ملی و اردوها بحث‌هایی وجود دارد اما خوشبختانه انضباط تیمی و کار فنی در این اردو لطمه‌ای نخورد.

دیدگاه‌ها