کد خبر : 1845843 | 08 مهر 1401 ساعت 15:40 | 25.7K بازدید | 4 دیدگاه

شوک به الهیار؛ سرمربی هال‌سیتی اخراج شد

باشگاه هال‌سیتی که الهیار صیادمنش را در خدمت دارد شوتا آرودلادزه، سرمربی خود را اخراج کرد.

شوک به الهیار؛ سرمربی هال‌سیتی اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه انگلیسی هال‌سیتی که الهیار صیادمنش را در خدمت دارد امروز با انتشار بیانیه‌ای رسمی از اخراج سرمربی گرجستانی خود، شوتا آرولادزه، خبر داد. هال‌سیتی می‌گوید تلاش برای استخدام سرمربی جدید را آغاز کرده است.

1749020

درحالیکه هال‌سیتی چند ساعت دیگر در رقابتهای چمپیونشیبپ به مصاف لاتن‌تاون می‌رود این خبر هواداران و بازیکنان این تیم را در شوک فرو برده است. آرودلادزه به مدت 9 ماه روی نیمکت هال‌سیتی نشست و امروز به کار او در این تیم پایان داده شد.

چهار شکست پیاپی ها‌ل‌سیتی در هفته‌های اخیر کاسه صبر مدیران باشگاه را لبریز کرد تا در نهایت عذر سرمربی گرجی‌شان را بخواهند. آرولادزه پیش از تعطیلی لیگها برای حضور بازیکنان در فیفادِی اخیر بعد از شکست 3-0 مقابل سوانسی با انتقادهای شدیدی روبرو شده بود. اما منابع خبری نزدیک به باشگاه معتقد بودند مدیران به او زمان بیشتری خواهند داد. ادعایی که امروز با اخراج آلواردزه مشخص شد واقعیت نداشت.

در فصل جاری رقابتهای چمپیونشیپ شاهد اخراج مربی‌های زیادی بوده است. اخراج آلواردزه هفتمین اخراج سرمربی در تیمهای حاضر در این لیگ است. پیش از این راب ادواردز سرمربی واتفورد و پنج مربی دیگر هم از تیم‌های خود که در این رقابتها حضور دارند اخراج شده بودند.

دیدگاه‌ها