کد خبر : 1845866 | 08 مهر 1401 ساعت 15:35 | 5.4K بازدید | 13 دیدگاه

تن‌هاخ و رشفورد، بهترین‌های ماه لیگ برتر (عکس)

اریک تن هاخ و مارکوس رشفورد هر دو از منچستریونایتد، برنده جایزه بهترین سرمربی و بهترین بازیکن ماه سپتامبر لیگ برتر شدند.

تن‌هاخ و رشفورد، بهترین‌های ماه لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن هاخ، سرمربی 52 ساله و هلندی منچستریونایتد، پس از انتقال از آژاکس به این باشگاه در دو مسابقه اول در لیگ برتر شکست خورد تا انتقادات زیادی را متحمل شود. اما در ادامه تیم تحت هدایت این سرمربی متحول شده و به چهار پیروزی متوالی در لیگ برتر دست یافت. پیروزی مقابل لیورپول و ساوتهمپتون در ماه آگوست و برتری برابر لستر و آرسنال در ماه سپتامبر رقم خورد تا اریک تن هاخ عنوان بهترین سرمربی ماه را به خود اختصاص دهد. بدین ترتیب تن هاخ دومین سرمربی منچستریونایتد از زمان خداحافظی سر الکس فرگوسن در سال 2013 لقب گرفت که برنده این جایزه شده است. پیش از او اوله گونار سولسشر نیز در ژانویه 2019 عنوان بهترین سرمربی ماه لیگ برتر را از آن خود کرده بود.

1749051

اما مارکوس رشفورد، مهاجم انگلیسی و 24 ساله نیز دو بار در دیدار حساس برابر آرسنال موفق به گلزنی شده و نقش مهمی در برتری تیمش ایفا کرد. رشفورد که در پیروزی مقابل لیورپول در ماه اگوست نیز دروازه حریف را باز کرده بود، برای اولین بار از ژانویه 2019 این جایزه را دریافت کرد.

روند پیروزی های متوالی یونایتد باعث شده است که آنها از رتبه آخر لیگ برتر به رتبه پنجم صعود کنند. آنها فقط دو بازی لیگ را در ماه سپتامبر انجام دادند و البته دیدارهای این تیم مقابل کریستال پالاس و لیدز یونایتد به دلیل مرگ ملکه الیزابت دوم، به تعویق افتاد.

1749057

دیدگاه‌ها