کد خبر : 1845880 | 08 مهر 1401 ساعت 20:28 | 16.8K بازدید | 2 دیدگاه

با وجود اظهار نظر مبهم وزیر ورزش؛

قطعی؛ وضعیت داورزنی و فدراسیون والیبال مشخص شد

با وجود اظهار نظر دو پهلوی وزیر ورزش درباره محمدرضا داورزنی، او قطعا تا پایان دوره ریاست خود به کارش در فدراسیون والیبال ادامه خواهد داد.

قطعی؛ وضعیت داورزنی و فدراسیون والیبال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته بود که چند رسانه گزارش دادند که محمدرضا داورزنی به پایان کار خود در فدراسیون والیبال نزدیک شده و به دلیل قوانین مربوط به بازنشستگی باید زودتر از پایان دوره ریاستش این مسئولیت را به فرد دیگری واگذار کند.

در ابتدا پیگیری‌های ما حکایت از آن داشت که این مسئله بیشتر در حد یک شایعه بوده و تصمیمی برای پایان کار داورزنی در فدراسیون والیبال وجود ندارد اما این موضوع نیز باعث نشد که شایعات درباره داورزنی و فدراسیون کاهش پیدا کند و همچنان اخبار پیرامون بازنشستگی او مطرح می شد.

حمید سجادی، وزیر ورزش امروز در مصاحبه ای واکنش رسمی خود را به این شایعات مطرح شده نشان داد. با این حال سجادی موضع دقیقی در رابطه با وضعیت داورزنی نداشت و تنها تاکید کرد که در صورت بازنشسته نشدن به کارش در فدراسیون والیبال ادامه خواهد داد؛ اظهارنظری که البته از قبل هم مشخص بود و چیز جدیدی را دستگیر ما نکرد‌‌.

با این وجود پیگیری‌های تازه "ورزش سه" حاکی از آن است که کارهای ماندگار شدن محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال انجام شده و وزیر ورزش به او اطمینان خاطر داده که تا پایان دوران ریاستش که حدود یک سال از آن باقیمانده در فدراسیون والیبال خواهد ماند.

حتی ممکن است پیشنهاداتی برای ادامه کار داورزنی در فدراسیون والیبال بعد از این یک سال نیز وجود داشته باشد اما بعید به نظر می‌رسد که خود او همانطور که اخیراً در مصاحبه با ما اعلام کرده بود، تمایلی داشته باشد به کارش در این سمت ادامه دهد.

دیدگاه‌ها