کد خبر : 1845894 | 08 مهر 1401 ساعت 22:34 | 85K بازدید | 10 دیدگاه

فدریکو ماچدا:

برای جدایی از یونایتد به فرگوسن التماس کردم

فدریکو ماچدا، مهاجم ایتالیایی و سابق منچستریونایتد، به خاطر جدایی از این باشگاه خیلی پشیمان است.

برای جدایی از یونایتد به فرگوسن التماس کردم

به گزارش "ورزش سه"، فدریکو ماچدا شروع خوبی در ترکیب یونایتد داشت و بسیاری او را ستاره تیم سرالکس فرگوسن در سال های بعد می دانستند. اما این مهاجم ایتالیایی در سال 2011 و به صورت قرضی راهی سمپدوریا شده و از همانجا بود که دوران افت فدریکو ماچدا کلید خورد. حالا این بازیکن که تازه 31 سال دارد، اعتراف کرد بابت جدایی از یونایتد در آن مقطع به سرالکس فرگوسن التماس کرد و این مهم ترین اشتباه دوران ورزشی فدریکو ماچدا بوده است.

1749074

فدریکو ماچدا گفت: "من پیشنهاداتی از چند تیم لیگ برتری مانند ساندرلند و اورتون را برای مدت شش ماه و به صورت قرضی داشتیم. اما به عنوان یک بازیکن جوان و ایتالیایی، همچنین رویای بازی کردن در سری A را نیز در سر داشتم. به خودم گفتم شرایط برایم به آسانی پیش خواهد رفت. من برای شش ماه به تیم دیگر می روم و بعد از نمایش توانایی هایم دوباره به منچستریونایتد برمی گردم.

من در آن مقطع با خودم فکر کردم می خواهم حضور در لیگ جدید را امتحان کنم و با طی این مسیر رشد خواهم کرد. من با شور و اشتیاق زیادی جدا شدم، اما سر الکس فرگوسن به هیچ قیمتی نمی خواست اجازه جدایی من را صادر کند. من به یاد می آورم قبل از یکی از بازی های یونایتد، من به اتاق او در هتل رفتم تا به فرگوسن التماس کنم به من اجازه جدایی دهد و این احتمالا بزرگ ترین اشتباهی بود که من در زندگی ام مرتکب شده ام."

دیدگاه‌ها