کد خبر : 1845900 | 08 مهر 1401 ساعت 23:57 | 33.6K بازدید | 16 دیدگاه

بایرن 4-0 لورکوزن: وقت خداحافظی با سیوانه؟

بایرن مونیخ در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 4-0 بایر لورکوزن را شکست بدهد..

بایرن 4-0 لورکوزن: وقت خداحافظی با سیوانه؟

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که سردار آزمون 30 دقیقه برای لورکوزن بازی کرد، شاگردان یولیان ناگلزمان نمایش برتری داشتند و در نهایت با 4 گل به پیروزی رسیدند. این شکست فشارها بر جراردو سیوانه، سرمربی لورکوزن، را بیش از پیش خواهد کرد.

بایرن بازی را هجومی آغاز کرد و تنها سه دقیقه از بازی سپری شده بود که لروی سانه گل اول بازی را به ثمر رساند. روی یک حرکت از جمال موسیالا از سمت راست و ارسال او بود که ضربه سانه بعد از برخورد به اودیلون کوسونو، درون دروازه لورکوزن آرام گرفت.

1749079

بعد از این گل، برتری بایرنی‌ها ادامه پیدا کرد و بازیکنان لورکوزن هم به دنبال استفاده از ضدحملات برای جبران گل خورده بودند.
بازی به همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 17، بایرن به گل دوم رسید. روی پاس خوب دایو اوپامیکانو بود که موسیالا پشت محوطه جریمه لورکوزن صاحب توپ شد و بعد از یک و دو با توماس مولر، با ضربه‌ای تماشایی دروازه حریف را باز کرد.

1749077

این گل باعث شد تا لورکوزن کمی از لاک دفاع خارج شود و در دقیقه 23، روی پاس آندریش، این هادسون اودوی بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه بایرن پیدا نکرد.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند تا اینکه در دقیقه 39، بایرن به گل سوم رسید. این بار هم این موسیالا بود که در نقش گلساز ظاهر شد و سادیو مانه را پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد و ضربه دقیق او به گوشه دروازه هرادسکی رفت.

1749081

در دقایق پایانی نیمه اول این لورکوزن بود که برای جبران گل های خورده پیش کشید اما نتوانست به گل برسد و این نیمه با برتری 3-0 بایرن به پایان رسید. 
نیمه دوم را هم بایرن بهتر آغاز کرد و در دقیقه 54، روی ارسال بنجامین پاوارد، این سادیو مانه بود که بار دیگر صاحب موقعیت شد اما ضربه چیپ او را هرادسکی به هر شکل ممکن دفع کرد.
یک دقیقه بعد نوبت ماتیس دلیخت بود که شانس خود را برای گلزنی امتحان کند اما این بار هرادسکی دروازه تیمش را نجات داد.
در دقیقه 56 مانه موفق شد یک بار دیگر دروازه لورکوزن را باز کند اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را نپذیرفت. 
برتری بایرن ادامه داشت و حتی حضور سردار آزمون و امینه عدلی در زمین برای لورکوزن هم نتوانست جریان بازی را به سود این تیم رقم بزند.
بایرنی‌ها چند بار تا زدن گل چهارم پیش رفتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 84 توانستند به این هدف برسند. روی یک اشتباه از دروازه‌بان و مدافعان لورکوزن بود که توماس مولر صاحب موقعیت شد و با یک ضربه ساده دروازه خالی را باز کرد.

1749078

تلاش بازیکنان لورکوزن برای کاستن از سنگینی این شکست در دقایق پایانی ثمری نداشت و در نهایت بازی با نتیجه 4-0 به سود بایرن به پایان رسید.
 

دیدگاه‌ها