کد خبر : 1845907 | 09 مهر 1401 ساعت 09:01 | 80.8K بازدید | 18 دیدگاه

بدون گل زده و تاثیرگذاری در ۳ گل؛

پورتو، طارمی را بهترین می‌داند(عکس)

ستاره ایرانی پورتو به‌عنوان بهترین بازیکن از نگاه این باشگاه در دیدار مقابل براگا انتخاب شد.

پورتو، طارمی را بهترین می‌داند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پورتو در حالی مسابقه شب گذشته خود مقابل براگا در هفته هشتم لیگ برتر پرتغال را با برتری ۴ بر یک مقابل براگا پشت سر گذاشت و به رتبه دوم جدول این مسابقات صعود کرد که مهدی طارمی بازهم یک نمایش درخشان برای تیمش داشت و نقش اصلی را در کسب این برد مهم ایفا کرد.

ستاره ایرانی پورتو که در مسابقه تدارکاتی تیم ملی مقابل اروگوئه یک گل در حضور تعویضی خود به ثمر رسانده و یار ثابت در دیدار برابر سنگال بود، در بازگشت به ترکیب پورتو نیز روند درخشان خود را حفظ کرد و غیر از گل چهارم، در سه گل دیگر تیمش رد پای خود را گذاشت و با حرکات تکنیکی و چشم‌نواز موجب شد تا حملات‌شان شکل بگیرد و دروازه براگا را باز کنند.

1749093

مهدی طارمی که قبل از فیفادی در آخرین مسابقه پورتو مقابل استوریل در ثانیه‌های پایانی یک گل نجات‌بخش برای فرار تیمش از شکست مقابل این تیم به ثمر رسانده بود، شب گذشته با نمایش درخشان برابر براگا به‌عنوان بهترین بازیکن زمین از نگاه باشگاه پورتو انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد.

طارمی روی دو گل اول پورتو مقابل براگا با فرارهای سریع و پاس‌های خود پایه‌گذاری برتری تیمش را کرد و پاس گل سوم را با یک توپ‌ربایی و یک دریبل دیدنی داد؛ او همچنین منجر به اخراج دروازه‌بان حریف شد و در نهایت، با نظر باشگاه پورتو بهترین بازیکن این تیم در این مسابقه بود و در پایان بازی مورد تقدیر قرار گرفت.

مسئولان برگزاری بازی لیگ برتر پرتغال، په‌په، وینگر پورتو که پاس گل دوم را داد و گل سوم را به ثمر رساند به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار با براگا انتخاب کردند ولی نظر باشگاه پورتو روی مهدی طارمی بود.

1749094

دیدگاه‌ها