کد خبر : 1845913 | 09 مهر 1401 ساعت 10:17 | 46.3K بازدید | 2 دیدگاه

شوت‌های بی‌دقت مانع از ثبت پاس گل؛

سردار تنها نقطه امید تیم بی‌فروغ در آلیانز آرنا

نمایش کوتاه مدت و درخشان مهاجم ایرانی بایر لورکوزن مقابل بایرن مونیخ برای رسیدن تیمش به گل کافی نبود.

سردار تنها نقطه امید تیم بی‌فروغ در آلیانز آرنا

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون سه روز پس از یک گل ارزشمند ملی مقابل سنگال که در حضور تعویضی او در این دیدار تدارکاتی به ثمر رسید، بازهم به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و این بار برابر بایرن مونیخ قرار گرفت ولی علی‌رغم تلاش زیادی که در مدت کوتاه بازی داشت، نتوانست تیمش را از شکست نجات بدهد.

بایر لورکوزن که پس از چهار شکست، دو تساوی و تنها یک برد در هفت هفته ابتدایی فصل ۲۳-۲۰۲۲ بوندس لیگا آلمان، شب گذشته در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف بایرن مونیخ رفته بود و سردار آزمون را در ابتدای مسابقه روی نیمکت داشت، در یک نیمه سه بار دروازه خود را باز شده دید تا عملا پنجمین باخت در انتظارش باشد و همین اتفاق موجب شد حضور تعویضی مهاجم ایرانی در زمین نیز نتواند این اختلاف گل زیاد را جبران کند.

سردار آزمون که پس از انتقال به بایر لورکوزن در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته، نخستین بازی خود با پیراهن این باشگاه را در هفته بیست و پنجم فصل قبل مقابل بایرن مونیخ انجام داد و از دقیقه ۸۹ به زمین رفته بود، دیشب از دقیقه ۶۱ جانشین پاتریک شیک شد. او دوندگی زیادی در خط حمله تیمش داشت ولی با وجود موقعیت‌هایی که ساخت، بایر لورکوزن به گل نرسید.

این ستاره ایرانی که پیش از حضور در بایر لورکوزن سابقه دو تقابل با بایرن مونیخ در فصل ۱۷-۲۰۱۶ لیگ قهرمانان اروپا را داشته و در دیدار هفته پنجم مرحله گروهی آن مسابقات توانسته بود یک گل زیبا بزند و نقش تاثیرگذاری در برد تاریخی ۳ بر ۲ روستوف ارائه کند، دیشب هم تلاش کرد تیمش را به گل برساند که این اتفاق نیفتاد.

1749099

سردار آزمون در مدت زمان ۳۰ دقیقه‌ای حضورش در جریان شکست سنگین بایر لورکوزن مقابل بایرن مونیخ، یک دریبل موفق، ۱۵ لمس توپ، ۶ پاس صحیح، یک پاس کلیدی، دو برتری در دوئل‌های زمینی و یک برد در نبرد هوایی داشت و در کنار آن، سه فرصت گلزنی هم به وجود آورد که هم‌تیمی‌های او نتوانستند از آن بهره ببرند.

بهترین موقعیت بایر لورکوزن مقابل بایرن مونیخ در دقیقه ۶۴ شکل گرفت؛ جایی که ارسال موسی دیابی و ضربه چارلز آرانگوئیز را مانوئل نویر به زیبایی برگشت داد که در ادامه، فرصت گلزنی برای این تیم در ریباند را سردار آزمون با پاس به بغل مهیا کرد ولی بازهم آرانگوئیز نتوانست از آن بهره ببرد تا پاس این مهاجم ایرانی به بیرون برود و تبدیل به گل نشود.

پنج دقیقه پس از این اتفاق هم سردار آزمون از بین دو بازیکن بایرن مونیخ عبور کرد و موسی دیابی را در پشت محوطه جریمه این تیم در موقعیت شوت‌زنی قرار داد، اما ضربه این بازیکن را هم نویر در اختیار گرفت تا دومین پاس ستاره ایرانی بایر لورکوزن نیز راهی به دروازه گلر تیم ملی آلمان پیدا نکند.

سردار آزمون که پس از گلزنی در مسابقه تیم ملی ایران به دنبال درخشش در یک مسابقه باشگاهی حساس هم بود و نمی‌خواست در دوئل دوباره با سادیو مانه(مهاجم سنگال) که دروازه بایر لورکوزن را در نیمه اول باز کرده بود عقب بماند، در دقیقه ۷۷ حرکت سریعی از میانه زمین شروع کرد ولی پاس این بازیکن بازهم ثمری نداشت و این بار آدام لوژک پس از دریافت پاس سردار، کِرِم دمیربای را در مقابل دروازه بایرن مونیخ قرار داد که شوت این بازیکن را هم نویر با پا دراختیار گرفت.

سردار آزمون که در این فصل برای زدن گل یا دادن پاس گل در بوندس لیگا بدشانس بوده، دیشب علی‌رغم نمایش شایسته و پاس‌های دقیق مقابل بایرن نتوانست طلسم‌شکنی کند و به این روند پایان بدهد تا این چنین در پایان بازی افسوس موقعیت‌های از دست رفته تیمش را بخورد.

دیدگاه‌ها