کد خبر : 1845964 | 09 مهر 1401 ساعت 14:20 | 20.2K بازدید | 13 دیدگاه

بارسا را مدعی همه جام‌ها می‌بینم

سوارز: انریکه بهترین مربی دوران فوتبال من است

لوئیس سوارز در مصاحبه با مارکا از لوئیس انریکه به عنوان بهترین مربی دوران فوتبالش یاد کرد و در مورد بارسا هم گفت که این تیم با خریدهای جدید و فرم خوبی که دارد، مدعی قهرمانی در همه جام‌هاست.

سوارز: انریکه بهترین مربی دوران فوتبال من است

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز، پس از 6 فصل بازی برای بارسا و دو فصل حضور در اتلتیکو به فوتبال اروگوئه و باشگاه سابقش ناسیونال برگشته اما پس از جام جهانی و در انتقالات ژانویه او را بار دیگر با پیراهن یک باشگاه اروپایی خواهیم دید.

1749149

سوارز این روزها روی بازی های باقیمانده لیگ اروگوئه و جام جهانی تمرکز دارد. او در مصاحبه با مارکا و در مورد شانس های قهرمانی جام جهانی گفت:« برزیل و آرژانتین مدعی بزرگ امسال هستند، ضمن اینکه تیم های برتر اروپا مثل همیشه شانس قهرمانی خواهند داشت. این روزها می بینم که مردم اسپانیا شانس زیادی برای قهرمانی تیم کشورشان قائل نیستند ولی من نظر دیگری دارم. اسپانیا قطعا با لوئیس انریکه یکی از شانس های مسلم قهرمانی است. اسپانیا همچنین بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی هم دارد. این بازیکنان با هدایت انریکه می توانند کارهای بزرگی انجام بدهند. انریکه بهترین مربی ای است که داشته ام و معتقدم باید به او اطمینان کنید.»

مصدومیت رونالد آرائوخو و جراحی او شاید باعث شود این مدافع جوان اروگوئه ای عضو بارسلونا، جام جهانی را از دست بدهد. سوارز در مورد او گفت:« ضربه سختی بود. آرائوخو برای ما بازیکنی تعیین کننده است و در دفاع نقطه اطمینان‌بخشی محسوب می شود. او یک مدافع همه کاره است و شم گلزنی خوبی هم دارد. امیدوارم زودتر بهبود پیدا کند و به جام جهانی برسد اما اگر اینطور نشود هم جای او را پر خواهیم کرد. معتقدم آرائوخو باید بدون نگرانی و با آسودگی خاطر ریکاوری کند. کسی هم نباید به او در مورد جام جهانی وعده بیهوده بدهد.»

1749150

سوارز در مورد شرایط بارسا در فصل جاری گفتبارسا را در فرم بسیار خوبی می بینم. بارسا خریدهای تابستانی خوبی مثل روبرت لواندوفسکی داشت و پدری، گاوی و آنسو فاتی هم چهره های جوان و سرنوشت‌سازی خواهند بود. سرخیو بوسکتس، مارک آندره تراشتگن و جوردی آلبا هم با تجربه بالای خود بسیار موثر خواهند بود. بارسا امسال مدعی همه جام هاست.»

1721670

سوارز در مورد فعال شدن چهار اهرم مالی در بارسا برای خرید بازیکنان جدید گفت:« برای بسیاری تعجب آور بود اما وقتی اعضای باشگاه به خوان لاپورتا برای فروش دارایی ها چراغ سبز نشان دادند، او هم ریسک کرد و در نهایت جواب هم داد. این شاید تنها راه برای خرید بازیکن جدید، پرداخت دستمزدها، تمدید با بازیکنان و برگرداندن بارسا به روزهای اوج بود.»

سوارز در پاسخ به این سوال که آیا بارسا نمی توانست سال قبل از اهرم مالی برای تمدید با لیونل مسی استفاده کند، گفت:« در هر صورت تصمیم باشگاه در سال گذشته قطع همکاری با لیونل مسی بود. هرگز نمی توان در مورد آینده پیش‌بینی کرد.»

دیدگاه‌ها