کد خبر : 1846014 | 09 مهر 1401 ساعت 20:05 | 20.4K بازدید | 4 دیدگاه

مشکل عجیب ناگلزمان؛ آنتن سرمربی قطع شد! (عکس)

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، دیشب برابر لورکوزن دچار مشکل عجیبی شد.

مشکل عجیب ناگلزمان؛ آنتن سرمربی قطع شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که کادر فنی و مدیران بایرن مونیخ در هفته های اخیر وعده داده بودند، این تیم بعد از تعطیلات مسابقات ملی عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه داده و در خانه با نتیجه درخشان 0-4 از سد لورکوزن بحران زده گذشت. بایرن مونیخ با این پیروزی پرگل در رده دوم جدول بوندسلیگا قرار گرفته و بعد از چهار بازی بدون کسب برد، دوباره به شرایط آرمانی و همیشگی خود در بوندسلیگا بازگشته است.

اما در خلال این مسابقه بود که اتفاق عجیبی برای سرمربی بایرن مونیخ رخ داد. پس از گذشت نیم ساعت از مسابقه دیشب دو تیم در ورزشگاه آلیانس آره‌نا بود که یولیان ناگلزمان برای دقایق کوتاهی قادر به صحبت کردن نبوده و صدای این سرمربی جوان به بازیکن داخل زمین نمی رسید.

رولاند اشمیت، متخصص داخلی تیم، با عجله به رختکن رفت و قرص های گلوی این سرمربی را به او رساند و ناگلزمان نیز بعد از مصرف قرص، شرایط بهترین پیدا کرد. این سرمربی در گذشته با مشکلات مربوط به تارهای صوتی دست و پنجه نرم می کرد و برای گفتاردرمانی به پزشک مراجعه کرده است. بایرن مونیخ با این برتری و با توجه به شکست امروز دورتموند، بعد از یونیون برلین در رده دوم جدول بوندسلیگا قرار گرفته و می تواند به زودی دوباره صدر جدول را از آن خود کند.

1749242
1749243

دیدگاه‌ها