کد خبر : 1846028 | 09 مهر 1401 ساعت 21:33 | 36.5K بازدید | 5 دیدگاه

فرانک لمپارد:

تمایلی به حضور روی نیمکت تیم ملی انگلیس ندارم

فرانک لمپارد، سرمربی جوان اورتون، تمایلی به حضور روی نیمکت تیم ملی انگلیس ندارد.

تمایلی به حضور روی نیمکت تیم ملی انگلیس ندارم

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد، اسطوره باشگاه چلسی، در طول دوران ورزشی خود 106 بازی ملی برای انگلیس انجام داد و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این کشور محسوب می شود. در یکی دو سال اخیر، فرانک لمپارد به همراه استیون جرارد، هم تیمی سابقش در رختکن سه شیرها و سرمربی فعلی استون ویلا، نامزدهای اصلی برای جایگزینی گرت ساوت‌گیت برای حضور روی نیمکت تیم ملی انگلیس محسوب می شوند.

1741514

فرانک لمپارد در دوران حضور در چلسی عملکرد چندان خوبی نداشت و از این باشگاه جدا شد، اما عملکرد او در اورتون بهتر بوده و بسیاری به آینده او در دنیای مربیگری امیدوار هستند. حالا پیش از سفر اورتون به ساوتهمپتون برای بازی این هفته در لیگ برتر، سرمربی 44 ساله تافی ها مدعی شد فعلا برنامه حضور روی نیمکت تیم ملی انگلیس، در ذهنش نیست.

فرانک لمپارد گفت: "من اینجا خیلی خیلی خوشحالم و کارهای زیادی برای انجام دادن دارم. سعی می کنم به اورتون کمک کنم تا در آینده پیشرفت کند و به سمت ساخت ورزشگاه جدید و اهدافی از این دست حرکت کنیم. حضور روی نیمکت تیم ملی انگلیس اصلا در فکر من نیست. گرت ساوت‌گیت در سال های اخیر عملکردی فوق العاده داشته، او و تیمش برای جام جهانی آماده می شوند و من نیز چنین برنامه ای ندارم."

دیدگاه‌ها