کد خبر : 1846054 | 10 مهر 1401 ساعت 00:10 | 13.8K بازدید | 6 دیدگاه

تیم کلوپ امسال خارق‌العاده نیست!

یورگن کلوپ هنوز توسط رسانه ها مورد انتقاد قرار نگرفته است و آنها حتی برای ناکامی او دلیل‌تراشی می‌کنند، اما مقطع حیاتی یک هفته دیگر در انتظار او است.

تیم کلوپ امسال خارق‌العاده نیست!

به گزارش "ورزش سه" یک سوال اساسی پیرامون یورگن کلوپ این است که آیا او پس از یک سری نتایج ضعیف در شروع این فصل، موقعیت کاری‌اش به خطر افتاده است؟
این یک سوال دشوار است زیرا در دنیای فوتبال امروز تنها دو مربی با اقتدار واقعی و جایگاه تقریبا مطمئن وجود دارد، دو نفر که ستاره‌هایی بزرگتر از همه بازیکنان در رختکن هستند؛ پپ گواردیولا و یورگن کلوپ.

کلوپ پیش از این هم در لیورپول دوران بحرانی را پشت سر گذاشته است. بین 4 ژانویه تا 7 مارس 2021، لیورپول در 8 بازی از 12 بازی خود در لیگ برتر شکست خورد و متعاقباً از لیگ قهرمانان حذف شد و درحالی که به نظر صندلی کلوپ لرزان شده بود، اما او روی آن ماند.

1749351

در حال حاضر رسانه های انگلیسی به او انتقادی وارد نمی‌کنند و حتی برای شکست‌های او دلیل می‌آورند و معتقدند به دلیل مرگ ملکه، لیورپول نزدیک به یک ماه بود که هیچ بازی لیگ برتری انجام نداد که باید در فرم این تیم اثر گذاشته باشد. از سوی دیگر، آنها خاطرنشان می کنند که کلوپ باید راهی برای ورود تهاجمی تر به بازی پیدا کند، زیرا امروز آنها به سرعت دو بر صفر از برایتون عقب افتادند و در بازی افتتاحیه مقابل فولام و کریستال هم عقب افتادند. پالاس، منچستریونایتد و نیوکاسل نیز به این صورت بود.

هواداران بسیار ناامید شده اند، شبکه ها سوالاتی مانند "آیا کلوپ می تواند این تیم را به بالای جدول برساند یا نه؟" مطرح می‌کنند اما هواداران لیورپول کمی با حوصله بیشتری سوال می‌پرسند. در انگلیس، آنها در مورد تغییر مربی، اصول خاص خود را دارند.

1749350

کلوپ کارهای خارق العاده ای با لیورپول انجام داده و بنابراین اعتبار او بسیار بالاست. با این حال، همه چیز می تواند در یک فصل از بین برود، حتی خاطرات افتخارات با کلوپ. برای شروع، آنها باید در روز سه شنبه در لیگ قهرمانان بر رنجرز غلبه کنند، اما کولاک در این مسابقه در واقع نمی‌تواند برای تیم کلوپ کافی باشد چرا که یکشنبه آینده چالش بسیار بزرگتری در انتظار اوست؛ دیدار با آرسنال صدرنشین. شکست در لندن به معنای خداحافظی با جاه طلبی‌های قهرمانی در این فصل است و این درحالی است که تازه ماه اکتبر آغاز شده است.

دیدگاه‌ها