کد خبر : 1846079 | 10 مهر 1401 ساعت 09:43 | 28.3K بازدید | 15 دیدگاه

گالتیه: مسی می‌تواند دوباره بهترین بازیکن دنیا شود

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، پس از پیروزی برابر نیس از عملکرد لیونل مسی تمجید کرد.

گالتیه: مسی می‌تواند دوباره بهترین بازیکن دنیا شود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ فرانسه به مصاف نیس رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.
گل اول پی اس جی در این بازی را لیونل مسی در نیمه اول وارد دروازه حریف کرد. نیس موفق شد در ابتدای نیمه دوم این تک گل دریافتی را جبران کند اما کیلیان امباپه در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند و سه امتیاز این بازی را برای آنها به ارمغان بیاورد. 
گالتیه پس از پایان این بازی در پاسخ به سوالی درباره مسی به خبرنگاران گفت:« من بسیار خوشحالم که هر روز او را در تمرینات می‌بینم. او روحیه خوبی دارد و بسیار خوشحال است. مسی بازیکنی بسیار فداکار است که عادت به گلزنی دارد. او می‌تواند بار دیگر به بهترین بازیکن دنبال تبدیل شود و در این تابستان باورنکردنی بوده است. او به خوبی آماده و خوشحال است و هر وقت خوشحال بوده، عملکرد خوبی داشته است.»

1746581

سرمربی پی اس جی درباره وضعیت بازیکنانش گفت:« دیدار پس از وقفه‌ بازی‌های ملی همیشه سخت است چون بازیکنان سفر زیادی کرده‌اند و در مدت زمان کم بازی کردند. ما تقویم فشرده و اهداف زیادی داریم و بنابراین من تصمیم گرفتم از ترکیبی که سرحال‌تر بود استفاده کنم.»
او همچنین با اشاره به شرایط این بازی اضافه کرد:« در نیمه اول خوب کار کردیم و موقعیت‌هایی داشتیم و ناگهان در ابتدای نیمه دوم آرام و بدون انرژی شدیم و این باعث شد که نیس بتواند ما را به دردسر بیاندازد. آنها شایسته گل مساوی بودند اما ما باز هم انرژی بیشتری از خودمان نشان دادیم و توانستیم بازی را ببریم.»

 

دیدگاه‌ها