کد خبر : 1846419 | 11 مهر 1401 ساعت 22:01 | 30.4K بازدید | 8 دیدگاه

مشکل کمردرد اوزیل بالاخره برطرف شد؟ (عکس)

مسوت اوزیل با انتشار عکسی از روی تخت بیمارستان گفت عمل جراحی کمرش با موفقیت انجام شده است.

مشکل کمردرد اوزیل بالاخره برطرف شد؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل، ستاره ترک‌‌تبار آلمانی، روز دوشنبه زیر تیغ جراحی رفت تا مشکل قدیمی‌ای که از ناحیه کمر داشت برطرف شود.

او امروز با انتشار عکسی از خودش روی تخت بیمارستان اعلام کرد عمل جراحی با موفقیت انجام شده. با اینحال اوزیل بعد از این جراحی برای مدتی طولانی دور از میادین خواهد بود.

اوزیل 33ساله که در حال حاضر بازیکن تیم باشاک‌شهیر ترکیه است در سالهای گذشته بارها از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی شده و گفته می‌شود یکی از دلایل مشکلات او در رئال مادرید و به خصوص آرسنال همین ناراحتی بوده است.

مسوت اوزیل همزمان با انتشار عکسی از خود روی تخت بیمارستان خطاب به هوادارانش نوشت:" عمل جراحی امروز خوب پیش رفت. از همه به خاطر پیامها و دعاهایتان متشکرم. خدا به همه شما برکت بدهد".

1750017

اوزیل پیش از آنکه برای عمل جراحی به بیمارستان برود در مصاحبه با خبرنگاران در محل باشگاه باشاک‌شهیر گفته بود مدت قابل توجهی دور از میادین خواهد بود.  او در این مصاحبه گفت:" این عمل جراحی لازم است تا بالاخره از کمردرد نجات پیدا کنم. هر کاری لازم باشد می‌کنم که هر چه زودتر به زمین برگردم ولی می‌دانم که مدت طولانی غایب خواهم بود".

1750016

دیدگاه‌ها