کد خبر : 1846427 | 12 مهر 1401 ساعت 00:20 | 8.3K بازدید | 4 دیدگاه

خوش‌بینی در بایرن؛ مولر و کیمیش به کلاسیکر می‌رسند

بایرن مونیخ از اینکه توماس مولر و جاشیوا کیمیش که به دلیل مثبت بودن تست کرونایشان قرنطینه هستند عوارض بیماری را نشان نداده و احتمالا از جمعه به تیم برمی‌گردند خوشحال است.

خوش‌بینی در بایرن؛ مولر و کیمیش به کلاسیکر می‌رسند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و یولیان ناگلزمان از اینکه دو ستاره فعلا در قرنطینه‌شان، مولر و کیمیش، به احتمال زیاد می‌توانند روز شنبه در دیدار حساس مقابل دورتموند به میدان بروند خوشحالند.

روز شنبه بایرن مونیخ رسما اعلام کرد تست کرونای توماس مولر و جاشوا کیمیش مثبت شده و این دو در خانه قرنطینه شده‌اند. کیمیش دومین بار است که به خاطر کرونا قرنطینه شده و مولر سومین مورد قرنطینه خانگی را پشت سر می‌گذارد.

با اینکه این دو ستاره بایرن در بازی فردا شب مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان حضور نخواهند داشت ولی ناگلزمان از اینکه به احتمال زیاد آنها را در بازی حساس روز شنبه مقابل دورتموند که در آلمان از آن با عنوان دِر کلاسیکر یاد می‌شود، در اختیار خواهد داشت خوشحال است.

1750033

مولر امروز از خانه‌اش ویدیویی در اینستاگرام منتشر کرد و گفت:" برای بار سوم کرونا گرفتم. باید اعتراف کنم که این دفعه اصلا فکرش را هم نمی‌کردم".

خبر خوش برای بایرن این است که مولر و کیمیش تا این لحظه علائم بیماری را نشان نداده‌اند. اگر شرایط همینطور بماند آنها روز جمعه می‌توانند قرنطینه را ترک کرده و به تمرین تیم برگردند. طبق قوانین ایالت باواریا اگر کسی که تست کرونایش مثبت بوده بعد از پنج روز علائم نداشته باشد بدون تست جدید می‌تواند از قرنطینه خارج شود.

ناگلزمان در این باره گفت:" روز جمعه ما از مولر و کیمیش تست کرونا می‌گیریم. رویه ما درباره کسانی که به کرونا مبتلا بودند همیشه همین بوده. بعد از تستها مشخص می‌شود که روز شنبه در بازی با دورتموند آنها را در اختیار داریم یا نه. من که خوشبین هستم و از بابت برگشت آنها خوشحالم".

1750034

دیدگاه‌ها