کد خبر : 1846485 | 12 مهر 1401 ساعت 13:17 | 35.9K بازدید | 12 دیدگاه

این مبارزه‌ای برای اعاده حیثیت است

رامین و شبی که شاید تا صبحش نخوابد

رامین رضاییان این روزها در نقش ستاره سپاهان ظاهر شده است و شاید مهمترین چهره بازی با پرسپولیس در این هفته فوتبال ایران باشد.

رامین و شبی که شاید تا صبحش نخوابد

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان زیادی در فوتبال ایران بوده‌اند که پیراهن هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان را برتن کرده‌اند. دو تیم محبوبی که همیشه رقابت‌های جذابی در زمین داشته‌ و نقل و انتقالات بازیکن میان آنها نیز همیشه مورد توجه بوده است.

در میان لیست بازیکنان پرسپولیس و سپاهان که در هر دو تیم بازی کرده‌اند، بدون شک رامین رضاییان روز ویژه‌تری را پیش‌رو خواهد داشت. رضاییان با انگیزه و امیدهای زیادی در زمستان گذشته به پرسپولیس برگشت اما این حضور مجدد زیاد دوام نداشت.

1750088
اولین بازی رضاییان در بازگشت به پرسپولیس باتوجه به آمادنی بدنی او بلافاصله پس از صدور آی‌تی‌سی مقابل آلومینیوم رقم خورد اما این بازگشت تداوم چندانی نداشت.

بعد از مسجل شدن قهرمانی استقلال و از دست رفتن قهرمانی، رامین رضاییان گفت‌وگویی جنجالی در برنامه فوتبال برتر داشت و پس از آن حرف‌ها مشخص بود باید منتظر دیدن بازی او با پیراهن تیمی دیگر باشیم. رامین که مدعی شده بود برای پرسپولیس رایگان به میدان رفته و در حق او بی معرفتی شده با واکنش مدیران این باشگاه مواجه شد و عملا درها برای ادامه همکاری بسته شد.

البته عصبانی کننده‌ترین بخش حرف‌های رامین نه به دستمزد بلکه به زیر سوال بردن عملکرد دیگر بازیکنان مربوط بود که واکنش یحیی را نیز به همراه داشت. رامین به میثاقی گفت تعدادی از بازیکنان در سطح پرسپولیس نبوده‌اند تا شاگردان یحیی از او دلخور شوند.

1750089
رامین رضاییان در شبی که امید و احتمال قهرمانی پرسپولیس با شکست مقابل سپاهان از دست رفت در ترکیب ثابت سرخ‌ها حضور داشت.

رامین رضاییان علی‌رغم اینکه برای سکوهای پرسپولیس محبوب بود، سرانجام با اتفاقات پیش آمده در طول مدت حضورش و با تصمیم یحیی گل‌محمدی قراردادش تمدید نشد تا رویای لمس جام قهرمانی با پیراهن پرسپولیس برای این بازیکنان باقی بماند.

رامین رضاییان در تابستان امسال در یک انتقال مهم و در شرایطی که زمزمه‌های بازگشتش به فوتبال قطر مطرح بود، پیراهن سپاهان را پوشید تا از همان لحظه تقابل جذاب او با پرسپولیس پیش‌بینی شود.

1750090
رضاییان حالا با پیراهن شماره ۹ سپاهان ستاره شده و این هفته نقش پررنگی در پیروزی تیمش مقابل هوادار با گلزنی و دادن پاس گل داشت.

رضاییان این روزها از جمله بازیکنان مورد اعتماد ژوزه مورایس در سپاهان شده و عملکرد قابل قبولی در این تیم داشته است. رامین در این هفته مقابل هوادار یک پاس گل داد و گل برتری تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا با روحیه فوق العاده آماده بازی حساس با پرسپولیس شود.

تقابل رامین رضاییان باانگیزه با هم‌تیمی‌های سابقش می‌تواند یکی از جذابیت‌های مسابقه حساس این هفته فوتبال ایران باشد. البته پیش از شروع بازی نیز لنز دوربین عکاسان حرکات این مدافع را رصد می‌کند و باید دید او به سمت نیمکت تیم سابقش خواهد رفت یا خیر.

1750091
این تصویر از آخرین باری است که رضاییان راجع به پرسپولیس صحبت کرد، حرف‌هایی جنجالی که شاید به قیمت جدایی او تمام شد.

دیدگاه‌ها