کد خبر : 1846522 | 12 مهر 1401 ساعت 16:15 | 11.2K بازدید | 3 دیدگاه

سن‌سیرو زیر پای ستاره جوان؟

پدری، ستاره محبوب و غیر قابل جانشین برای ژاوی

اگر بخواهیم حضور یک هافبک بارسا در بازی امشب مقابل اینتر را قطعی بدانیم، او پدری است. ژاوی حساب ویژه‌ای روی این ستاره جوان باز کرده است.

پدری، ستاره محبوب و غیر قابل جانشین برای ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در سن سیرو میهمان اینتر از هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان است و ژاوی برای انتخاب ترکیب اصلی خود به خصوص در خط دفاع تردیدهایی دارد. ژول کُنده و رونالد آرائوخو، دو مدافع اصلی بارسا، مصدوم هستند و باید دید ژاوی از چه بازیکنانی برای پر کردن جای خالی آنها استفاده خواهد کرد ولی از حالا می توان اطمینان داشت که پدری را در قلب خط میانی بارسا خواهیم دید. ژاوی در دو بازی قبلی بارسا برابر ویکتوریا پلژن و بایرن مونیخ ثابت کرد که برای او پدری بازیکنی غیر قابل بحث است. 

1750156

پدری در بازیِ قبل از رویارویی بارسا برابر بایرن در لالیگا، کار را از روی نیمکت شروع کرد و شنبه شب گذشته برابر مایورکا هم نیمکت‌نشین بود تا سرحال و آماده به بازی با اینتر برسد. پدری در هر 9 بازی گذشته بارسا در میدان بوده و تنها برابر کادیز و مایورکا از ابتدا در ترکیب ثابت نبود. نیمکت‌نشینی او برابر کادیز به خاطر رویارویی حساس بارسا برابر بایرن بود. ژاوی نمی خواست تحت هیچ شرایطی روی پدری ریسک کند و تنها در اواخر بازی به او میدان داد. پدری از لحاظ تعداد پاس و درصد درست بودن آنها در بارسا شماره یک است. او در توپ‌گیری هم بالاتر از همه هافبک های بارسا قرار دارد.

1737497

ژاوی به خصوص روی همکاری پدری و روبرت لواندوفسکی در بازی فردا حساب ویژه ای باز کرده است. در همین مدت اندک حضور ستاره لهستانی در بارسا، هماهنگی او و پدری چشمگیر بوده است. لواندوفسکی در مصاحبه اخیر خود نیز از پدری تمجید کرد و گفت:« بازی کنار پدری و گاوی لذت‌بخش است. هر دو جوان و عاشق پیشرفت هستند و مشتاقانه به آنها در این راه کمک می کنم.»

از حالا می توان اطمینان داشت که پدری، سرخیو بوسکتس و گاوی، مثلث خط میانی بارسا برابر اینتر خواهند بود.

دیدگاه‌ها