کد خبر : 1846537 | 12 مهر 1401 ساعت 17:23 | 33K بازدید | 7 دیدگاه

همه باید به کاپیتان تیمم احترام بگذارند؛

شمسایی: آن دوران که ۳۶ گل می‌زدیم، تمام شد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد همه تیم‌ها در حال پیشرفت هستند و فکر نمی‌کرد ویتنام را با هشت گل شکست بدهند.

شمسایی: آن دوران که ۳۶ گل می‌زدیم، تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی پس از پیروزی ۸ بر یک تیم فوتسال ایران مقابل ویتنام و صعودشان به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: بازى بسیار جذابی بود و به اهداف خود و آن چه دنبال آن بودیم، رسیدیم. می‌دانستیم باید سفت و سخت شروع کنیم تا تنبیه نشویم.

او با بیان اینکه تیم ویتنام را خیلی خوب آنالیز کردیم، گفت: خوشبختانه به جمع ۴ تیم برتر جام ملت‌ها صعود کردیم و از طرف دیگر بازیکنانم روز به روز به آن بلوغ ورزشی که مدنظرمان است، می‌رسند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: روزی بوده که من در تیم ملی بازی می‌کردم و به تیمی ۳۶ گل زدیم، اما آن دوران تمام شده چون فوتسال در دنیا در حال پیشرفت هست. من باور نمی‌کردم بتوانیم ویتنام را با این نتیجه شکست دهیم چراکه آنها در جام جهانی قبلی شخصیت خود را نشان داده بودند.

شمسایی با تاکید بر اینکه همه تیم‌ها در حال پیشرفت هستند و نسل در حال تغییر است، ابراز کرد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و منتظر می‌شویم تا بازی حریف بعدی خود را ببینیم و خوب آن‌ها را آنالیز کنیم و معتقدم مهمتر از فینال، دیدارمان در نیمه نهایی است.

او اضافه کرد: من در سال ۲۰۰۵ برای اولین بار به ویتنام آمدم و به من گفتند این کشور برنامه بلند مدتی برای فوتسال دارد ولی فکر نمی‌کردم به این سرعت پیشرفت کنند، اما آنها به جام جهانی صعود کردند و نشان دادند برنامه دارند. متاسفم که ویتنام لیگ ندارد، اما از بازیکنان خوبی بهره می‌برد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص عملکرد حسین طیبی عنوان کرد: او رهبر تیم من است و بازیکنان باید همه به او احترام بگذارد و او هم باید بزرگتری کند چراکه بازیکن بین‌المللی ما است.

دیدگاه‌ها