کد خبر : 1846570 | 12 مهر 1401 ساعت 19:40 | 40.7K بازدید | 23 دیدگاه

پی‌اس‌جی، دشمن شماره یک رئال مادرید

زمانی از رابطه دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن به عنوان رابطه ایده‌آل دو باشگاه فوتبال یاد می‌شد اما حالا این دو باشگاه به دشمن‌های درجه یک هم تبدیل شده‌اند.

پی‌اس‌جی، دشمن شماره یک رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، علاقه‌مندان فوتبال حتما به خاطر می‌آورند دو باشگاه رئال مادرید و پی‌اس‌جی زمانی آنقدر نزدیک بودند که از آنها به عنوان باشگاه‌های برادرخوانده یاد می‌شد. رابطه دو باشگاه فراتر از یک رابطه صرفا ورزشی بود.

به همین خاطر بود که وقتی پاریسی‌ها سعی داشتند نیمار را از بارسا به خدمت بگیرند رئال به سرعت شایعات درباره تمایل رئال برای جذب ستاره برزیلی را تکذیب کرد تا نشان دهد قصد ایجاد تنش با باشگاه فرانسوی را ندارد. این در حالی بود که رئال مادرید در یک دهه قبل از آن در موارد مشابه هرگز دست به چنین اقدامی نزده بود.

1750255

رابطه نزدیک دو باشگاه حالا دیگر هیچ شباهتی به آن روزها ندارد. شرایط به گونه‌ای عوض شده که پی‌‌اس‌جی حالا دشمن شماره یک رئال مادرید است.

درست است که در دیدار دو تیم در سال 2018 رفتارهای هواداران اولترا در شب قبل از مسابقه و اتفاقاتی که در زمین چمن پارک دو پرنس افتاد مدیران دو باشگاه را نسبت به هم بدبین کرد ولی در ماه‌های بعدی رئال و پی‌اس‌جی با چنان سرعتی از هم فاصله گرفتند که حالا دیگر هیچ درک متقابلی بین مدیران وجود ندارد و هیچ ارتباطی بین ناصر الخلیفی و فلورنتینو پرز برقرار نیست.

1750244

در روزهای گذشته ناصر الخلیفی انتقادهای شدیدی به رئال مادرید وارد کرد و فلورنتینو پرز فرصت را برای پاسخ دادن از دست نداد. پرز در مجمع عمومی باشگاه رئال مادرید به خلیفی واکنش نشان داد و به جای اینکه از او به عنوان رئیس پاری سن ژرمن یاد کند خلیفی را به عنوان رئیس اتحادیه باشگاه‌های اروپا مورد خطاب قرار داد. پرز به خلیفی توصیه کرد به جای صحبت درباره دیگر باشگاه‌ها خودش قوانین فیرپلی مالی را محترم بشمارد.

دیدگاه‌ها