کد خبر : 1846653 | 13 مهر 1401 ساعت 14:01 | 56.2K بازدید | 42 دیدگاه

اتهام سنگین ژاوی به اینتر: به داور پول دادید!

خشم ژاوی، سرمربی بارسلونا، از تصمیمات داوری در بازی برابر اینتر به حدی زیاد بود که او اظهارات عجیبی را کنار زمین مطرح کرد.

اتهام سنگین ژاوی به اینتر: به داور پول دادید!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف اینتر رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 
این دومین شکست بارسا در لیگ قهرمانان پس از باخت برابر بایرن مونیخ بود و این تیم حالا از شرایط چندان خوبی در این رقابت‌ها برخوردار نیست و شاید همین موضوع باعث عصبانیت شدید ژاوی شد. 
آنها معتقد بودند که گل پدری کاملا درست بود و نباید از سوی تیم داوری مردود اعلام می‌شد. از سوی دیگر خطای هند دنزل دومفرایز در محوطه جریمه در دقایق پایانی این بازی نیز یکی از مواردی بود که با اعتراض شدید آنها روبه‌رو شد اما کمک داور ویدیویی حاضر به اعلام پنالتی نشد. 

1750419
ژاوی در طول بازی بارها نسبت به تصمیمات داوری اعتراض کرده بود و حتی یک کارت زرد نیز به همین دلیل از داور دریافت کرد. او در جریان بازی بارها از کنار زمین ناراحتی‌اش را نشان داد اما کار به همین جا ختم نشد. 
ویدیوهای منتشر شده توسط یورو اسپورت نشان می‌دهد که عصبانیت ژاوی صرفا محدود به کلمات نبوده است و او در مقطعی در جریان بازی با زبان بدن داور و ژستی مشخص داور را به دریافت پول متهم کرده و به نوعی مدعی شده است که اینتر روی این تصمیمات تاثیر گذاشته است. 
باشگاه بارسلونا قصد دارد نسبت به علمکرد اسلاوکو وینچیچ و قضاوتی که در این بازی داشته به صورت رسمی به یوفا شکایت کند.

 

دیدگاه‌ها