کد خبر : 1846654 | 13 مهر 1401 ساعت 14:28 | 55.1K بازدید | 14 دیدگاه

نونیز: صادقانه نمی‌فهمم کلوپ چه می‌گوید!

داروین نونیز، مهاجم جدید لیورپول، اعتراف کرد هنوز صحبت های یورگن کلوپ را خوب متوجه نمی شود.

نونیز: صادقانه نمی‌فهمم کلوپ چه می‌گوید!

به گزارش "ورزش سه"، داروین نونیز در فصل تابستان امسال و با انتقالی هنگفت از لیگ پرتغال راهی لیورپول شده و هواداران این تیم تصور می کردند این ستاره اروگوئه ای می تواند به خوبی جای سادیو مانه را در ترکیب این تیم پر کند. اما داروین نونیز هنوز شروع چندان خوبی در ترکیب لیورپول نداشته و بارها مورد انتقاد هواداران و رسانه ها قرار گرفته است. حالا داروین نونیز فاش کرد هنوز به زبان انگلیسی مسلط نیست و در بسیاری از مواقع صحبت های یورگن کلوپ را متوجه نمی شود.

1750514

داروین نونیز گفت: حقیقت این است که من صادقانه نمی فهمم که یورگن کلوپ در جریان صحبت های درون تیمی، چه می گوید. البته من همیشه از هم تیمی هایم می خواهم آنچه را که یورگن کلوپ در مورد عملکرد تیم و خواسته هایش به ما می گوید، برای من ترجمه کنند، اما فکر می کنم ایده های او در مورد سبک بازی لیورپول بسیار واضح و روشن است.

او از ما می‌خواهد فوتبال را به شکل ساده ای بازی کرده، در زمین نترسیم و اعتماد به نفس کافی داشته باشیم. همچنین کلوپ از ما می خواهد وقتی توپ را از دست می دهیم، بازیکنان حریف را تحت فشار شدید قرار دهیم و این همان چیزی است که کلوپ همیشه از ما می خواهد که در زمین انجام دهیم."

دیدگاه‌ها