کد خبر : 1846676 | 13 مهر 1401 ساعت 17:00 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛ پیکان روی نوار پیروزی

پیکان موفق شد در یک بازی نسبتا آسان در سه ست پیاپی مس رفسنجان را شکست دهد.

لیگ برتر والیبال؛ پیکان روی نوار پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور امروز (چهارشنبه 13 مهرماه) با 6 دیدار در شهرهای رشت، سیرجان، اردکان، تهران، گنبد و ارومیه بدون حضور تماشاگران پیگیری می‌شود.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه ای اعلام کرد که تیم مس رفسنجان با بازیکنان و کادر فنی سال گذشته خود تسویه حساب کرد و به همین دلیل مجوز بازی در لیگ برتر 1401 را دریافت کرد.

در ادامه اطلاعیه سازمان لیگ آمده است: باشگاه مس رفسنجان با ارسال نامه ای به همراه رونوشت فیش های واریزی با بازیکنان و کادر فنی سال گذشته خود تسویه حساب کرده است و فدارسیون والیبال در راستای حمایت از تیم داری بخش خصوص پرداخت بدهی های این تیم را به دریافت چک این باشگاه منوط کرد.

بدین ترتیب مس رفسنجان در نخستین مسابقه این هفته و در سالن فدراسیون به مصاف پیکان تهران رفت و سه بر صفر مغلوب این تیم شد.

پیکانی‌ها در سه ست متوالی و با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 23 و 25 بر 17 مس را شکست داد تا به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند و 6 امتیازی شوند. نماینده رفسنجان هم دومین شکست خود را تجربه کرد که البته اولین باخت، فنی مقابل فولاد سیرجان در هفته نخست بود.

یونس حسن‌زاده، غفار درخشنده و محمد شاهمیری، ناظران فنی، ویژه و داوری این مسابقه بودند.

داود نافعی و میلاد عرب اسماعیلی داوران اول و دوم این دیدار بودند که به مدت 98 دقیقه طول کشید.

دیدگاه‌ها