کد خبر : 1846680 | 13 مهر 1401 ساعت 17:22 | 29K بازدید | 3 دیدگاه

ممکن بود ارلینگ هالند امشب برای حریف سیتی بازی کند

ممکن بود ارلینگ هالند، ستاره گلزن منچسترسیتی، امشب برای کپنهاگن برابر سیتیزن ها در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

ممکن بود ارلینگ هالند امشب برای حریف سیتی بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در سال های اخیر به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شده و در اواخر فصل گذشته تیم های بزرگی خواهان جذب او بودند، اما در نهایت منچسترسیتی این ستاره ارزشمند را نصیب خود کرد. حالا آلفی هالند، پدر ارلینگ فاش کرد این بازیکن در سال 2017 در مسیر انتقال به کپنهاگن بوده و البته شرایط قرارداد این باشگاه دانمارکی مورد پسند آنها قرار نگرفته است.

آلفی هالند گفت: "بروندبی و کپنهاگن هر دو علاقه‌مند به جذب ارلینگ بودند. به صورت اتفاقی ما از باشگاه بروندبی بازدید کردیم و آنها اولین باشگاهی بودند که با ما تماس گرفتند. من فکر می کنم که بروندبی و کپنهاگن، هر دو مقصد مناسبی برای ارلینگ بودند. همچنین باید به یاد داشته باشید که کپنهاگ به محل زندگی ما نزدیک تر بود تا مولده.

1750185

اما اینکه مولده را انتخاب کردیم، بیشتر به خاطر اوله گونار سولسشر و این واقعیت بود که این باشگاه از بازیکنان جوان زیادی در ترکیب خود استفاده می کند. ما تصمیم گرفتیم ارلینگ چند جلسه تمرینی با کپنهاگن داشته باشد، اما شرایط به صورت مطلوبی پیش نرفت.

ما با استاله، سرمربی وقت این تیم نیز صحبت کردیم، اما هرگز در رابطه با قرارداد حرفی زده نشد. استاله مربی تیم اصلی بود، اما آنطور که من فهمیدم، قرار نبود ارلینگ در ترکیب تیم اصلی قرار بگیرد. برخی در باشگاه بودند که او را می خواستند، اما برخی دیگر نیز شرایط را متفاوت ارزیابی کردند. کپنهاگن باشگاه خوبی است و ما برای آنها آرزوی موفقیت داریم، اما مولده پیشنهاد بهتری ارائه کرد و ما تصمیم گرفتیم با آنها توافق کنیم و یکی از موارد پیشنهاد مولده نیز این بود که ارلینگ بخشی از تیم اصلی باشد."

دیدگاه‌ها