کد خبر : 1846698 | 13 مهر 1401 ساعت 19:32 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت شگفت‌انگیز علیه برد اول مدافع عنوان قهرمانی

تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان در آخرین مسابقه هفته دوم مغلوب ایفا سرام اردکان شد تا دومین شکست خود را تجربه کند.

بازگشت شگفت‌انگیز علیه برد اول مدافع عنوان قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور امروز (چهارشنبه 13 مهرماه) با 6 دیدار در شهرهای رشت، سیرجان، اردکان، تهران، گنبد و ارومیه بدون حضور تماشاگران پیگیری ‌شد.
در آخرین دیدار این هفته تیم ایفاسرام اردکان در سالن آیت‌اله خاتمی اردکان میزبان شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی مسابقات بود و سه بر دو به پیروزی رسید.

شهداب یزد در ست های اول و دوم این مسابقه 25 بر 13 و 25 بر 22 به پیروزی رسید و یک امتیاز کسب کرد، اما در ست‌های سوم تا پنجم با امتیازهای 28 بر 26، 25 بر 23 و 15 بر 12 مغلوب حریف خود شد. شهدابی‌ها در هفته نخست نیز مغلوب هورسان شدند.

بدین ترتیب تیم ایفا سرام اردکان در نخستین سال حضور و در اولین مسابقه خود موفق به شکست مدافع قهرمانی شد تا نام خود را به عنوان یکی از مدعیان این رقابت‌ها مطرح کند. محمدحسین شفقی و اصغر حاجی‌کاظمی ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که دو ساعت و 33 دقیقه طول کشید.

این مسابقه با 20 دقیقه تاخیر به دلیل حضور برخی تماشاگران آغاز شد تا آنها را از سالن خارج کنند.
علیرضا قریب و سجاد خان بابازاده نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند که چهار کارت زرد و قرمز داشت. رضا عابدینی از ایفا سرام و کمک مربی شهداب کارت زرد دریافت کردند. تیم شهداب یزد کارت زرد تاخیر گرفت و مهدی مهدوی کاپیتان شهداب هم کارت قرمز از داور اول دریافت کرد.

دیدگاه‌ها