کد خبر : 1846709 | 13 مهر 1401 ساعت 21:20 | 21.1K بازدید | 6 دیدگاه

گریلیش: فکر نمی‌کردم هالند اینقدر خوب باشد

جک گریلیش می‌گوید پیش از پیوستن ارلینگ هالند به منچسترسیتی او را استعدادی بزرگ نمی‌دانسته ولی حالا به این نتیجه رسیده که ستاره نروژی یک ابرستاره واقعی است.

گریلیش: فکر نمی‌کردم هالند اینقدر خوب باشد

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در هفته‌های اخیر با درخشش خارق‌العاده با پیراهن منچسترسیتی هم‌تیمی‌هایش را شگفت‌زده کرده است ولی همه بازیکنان سیتی از آغاز چنین تصوری درباره او نداشتند.

جک گریلیش، ستاره انگلیسی سیتی، می‌گوید پیش از پیوستن هالند به تیمش او را پدیده‌ای بزرگ نمی‌دانسته و حتی در اولین جلسه تمرینی او به این نتیجه رسیده که نظرش درباره ستاره نروژی درست بوده است. اما با شروع درخشش هالند در تور تابستانی سیتی گریلیش به این نتیجه می‌رسد که این مهاجم نروژی ستاره‌ای بزرگ و حتی یک ابرستاره است.

1750573

گریلیش در یک مصاحبه گفت:" وقتی ارلینگ تازه به ما پیوسته بود یادم هست که در یک جلسه تمرینی در آمریکا داشتیم تمرین شوت می‌کردیم. ارلینگ در همان تمرین گلهای قشنگی می‌زد ولی آنقدر خارق‌العاده نبود که کسی فکر کند با یک ابرستاره روبرو هستیم.

من قبلش فکر می‌کردم او تک تک شوت‌هایش را گل می‌کند. در بازی‌های اول هم اوضاع همین بود. او در بازی مقابل لیورپول نتوانست گل بزند. اما ارلینگ روحیه خاصی دارد و به حرفهای دیگران هیچ اهمیتی نمی‌دهد. تنها چیزی که او می‌خواهد گل زدن است. او وقتی موفق بشود و گلزنی بکند حالش خوب است و با بقیه گرم می‌گیرد. در غیر اینصورت نباید خیلی سر به سرش بگذارید".

دیدگاه‌ها