کد خبر : 1846764 | 14 مهر 1401 ساعت 11:47 | 5.6K بازدید | 4 دیدگاه

فن دایک: سلامت بازیکن برای کسی مهم نیست

ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، نسبت به انتقادها از ترنت الکساندر آرنولد واکنش نشان داد.

فن دایک: سلامت بازیکن برای کسی مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان خوب الکساندر آرنولد در ترکیب لیورپول از ابتدای فصل تا به حال باعث شده است که انتقادهای بسیاری به او مطرح شود و حالا بازیکنان و کادر فنی لیورپول در حال دفاع از این بازیکن هستند. 
لیورپول نتوانسته است درخشش خود در چند فصل اخیر را در فصل جاری نیز تکرار کند و این موضوع روی بازیکنان این تیم نیز تاثیر گذاشته است. 
بسیاری در چند هفته اخیر به عملکرد ضعیف این مدافع در تیم یورگن کلوپ واکنش نشان داده‌اند و حتی مدعی شده‌اند که او نباید جایی در فهرست گرت ساوت‌گیت برای حضور در جام جهانی 2022 داشته باشد. 

1735907

فن دایک در پاسخ به سوالی درباره انتقادهای مطرح شده از هم تیمی‌اش به خبرنگاران گفت:« همه اینجا در تحسین یک بازیکن و بردن او به عرش آسمان بسیار خوب و حرفه‌ای هستند اما پس از آن به بدترین شکل ممکن او را به زمین می‌زنند. این چیزی است که ما بازیکنان باید با آن مواجه شویم.»
این بازیکن هلندی با اشاره به شرایط بازیکنان در این فصل پر فشار اظهار داشت:« ما سلامت و شرایط بازیکنان را به طور کلی فراموش کردیم. ما اهمیتی به مسائلی که آنها دارند نمی‌دهیم و همه صرفا در این باره که باید با این وضعیت کنار بیاییم صحبت می‌کنند.»
این مدافع لیورپول با حمایت از الکساندر آرنولد اضافه کرد:« او باید به مسیرش ادامه دهد و همان واکنشی را نشان دهد که همه ما باید در این شرایط نشان دهیم. من فکر می‌کنم بسیار مهم است که ما، سرمربی، این باشگاه و هواداران در این شرایط از او حمایت کنند.»

دیدگاه‌ها