کد خبر : 1846809 | 14 مهر 1401 ساعت 15:36 | 28.1K بازدید | 17 دیدگاه

تمدید قرارداد- جایزه دوم؛

بنزما فقط توپ طلا را نخواهد برد

قرارداد کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، احتمالا به صورت خودکار در پایان فصل تمدید خواهد شد.

بنزما فقط توپ طلا را نخواهد برد

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما در سال 2022 و در سن 34 سالگی عملکرد فوق العاده ای داشته و در کنار تیبو کورتوا، نقش مهمی در چهاردهمین عنوان قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد. این مهاجم فرانسوی با گلزنی های متوالی خود در مراحل حذفی باعث شد رئال مادرید به دشواری به فینال برسد و در نهایت با غلبه بر لیورپول، جام را بالای سر ببرد. قرارداد کریم بنزما در پایان فصل جاری با رئال مادرید به اتمام می رسد و هنوز خبر تمدید قرارداد او به صورت رسمی منتشر نشده است.

1749749

اما به نظر می رسد بندی در قرارداد کریم بنزما وجود دارد که اگر این ستاره باتجربه و فرانسوی موفق به فتح جایزه توپ طلا شود، قراردادش به صورت خودکار و برای یک فصل دیگر تمدید خواهد شد. چند هفته دیگر مراسم اهدای این جایزه برگزار خواهد شد و تقریبا تردیدی وجود ندارد که توپ طلای سال 2022 به کریم بنزما خواهد رسید.

بدین ترتیب به نظر می رسد این مهاجم باتجربه حداقل تا تابستان سال 2024 در ترکیب رئال مادرید ماندنی است و در صورت ادامه این درخشش در فصل بعد، حتی امکان تمدید قرارداد کریم بنزما برای یک فصل دیگر هم وجود دارد. برخی منابع حاکی از آن است که بنزما تا سال 2024 در رئال مادرید بازی می کند و در ادامه این باشگاه برای جذب ارلینگ هالند از منچسترسیتی اقدام خواهد کرد.

دیدگاه‌ها