کد خبر : 1846812 | 14 مهر 1401 ساعت 15:54 | 19.6K بازدید | 8 دیدگاه

تمجید ستاره چلسی از لیائو؛ فوق‌العاده است

پی‌یر امریک اوبامیانگ پس از پیروزی کلیدی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا در شب گذشته مقابل میلان، به تمجید از رافائل لیائو پرداخته است.

تمجید ستاره چلسی از لیائو؛ فوق‌العاده است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که این فصل لیگ قهرمانان را اصلا خوب شروع نکرده و از دو بازی تنها موفق به کسب یک امتیاز شده بود، شب گذشته عملکرد فوق العاده برابر میلان آماده داشته و موفق شد در لندن با سه گل از سد این تیم عبور کند. پی‌یر امریک اوبامیانگ که در این دیدار نمایش درخشانی داشته و موفق به گلزنی هم شد، رافائل لیائو را بازیکنی فوق العاده توصیف کرد که می تواند سرنوشت یک بازی را رقم بزند.

1750759

اوبامیانگ گفت: "رافائل لیائو بازیکنی فوق العاده و باورنکردنی است که خیلی در زمین تأثیرگذار ظاهر می شود. او بسیار سریع و قدرتمند است و‌ می تواند در هر دقیقه ای از بازی، سرنوشت مسابقه را رقم بزند. هیچ حرف دیگری برای گفتن ندارم و فقط می توانم بگویم که رافائل لیائو فوق العاده است. در کل بازی کردن مقابل میلان در لیگ قهرمانان واقعا دشوار بود و آنها فوتبال خیلی خوبی بازی می کنند. راستش من انتظار نداشتم آن‌ها اینقدر قوی باشند، اما فکر می‌کنم در این دیدار از انرژی لازم برای کسب پیروزی برخوردار بودیم.

درخشش و گلزنی ریس جیمز؟ از نظر من او در حال حاضر بهترین مدافع کناری جهان محسوب می شود. ریس جیمز در دیدار مقابل میلان نیز نمایش فوق العاده ای داشته و موفق به ارسال یک پاس گل و زدن یک گل شد."

دیدگاه‌ها