کد خبر : 1846814 | 14 مهر 1401 ساعت 16:05 | 7.2K بازدید | 12 دیدگاه

افتتاح فاز دوم موزه افتخارات باشگاه سپاهان

فاز دوم موزه افتخارات باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با حضور پیشکوتان، مربیان و ورزشکاران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افتتاح شد.

افتتاح فاز دوم موزه افتخارات باشگاه سپاهان

به گزارش "ورزش سه" در حالی که فاز اول موزه باشگاه سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان به تیم فوتبال این باشگاه و پیشکسوتانش اختصاص پیدا کرده بود، امروز این باشگاه فاز دوم موزه را با محوریت تیم‌های قهرمانی و ورزشکاران دیگر رشته‌های این باشگاه افتتاح کرد.
محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان در حاشیه این مراسم عنوان کرد: نگاه حرفه‌ای باشگاه سپاهان، چند بعدی است و ابعاد مختلف ورزش از جمله یاد و خاطره‌ها و افتخارات را نیز در برمی‌گیرد. این موارد باید ثبت، ضبط و ماندگار باشد و مردمان امروز و آینده باید خانم‌ها و آقایان قهرمان باشگاه سپاهان که افتخارآفرین بودند؛ بشناسند.
وی با اشاره با گردشگری ورزشی در باشگاه سپاهان، توضیح داد: گروه‌های مختلف مردمی از طریق سایت در برنامه تور بازدید نقش‌جهان ثبت‌نام و بازدید می‌کنند. همچنین مهمانان خارجی رسمی نیز از این مجموعه بازدید به عمل‌ می‌آورد. از همین روی این مجموعه تنها در اختیار یک ورزش نیست و نگاه مجموعه فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان به همه رشته‌ها و جنسیت‌ها نگاه دارد.
ساکت ادامه داد: باشگاه سپاهان فراگیرترین‌ باشگاه ورزشی کشور (S.C) است و در تمام ابعاد تلاش دارد، شرایط خوبی را فراهم کند. یکی از ضروری‌ترین موارد نیز تاریخ باشگاه است. تاکنون تنها ۳۰ درصد از افتخارات باشگاه، امکان سازماندهی آن فراهم شده که هنوز بیش از ۲ هزار عدد از کاپ‌ و مدال‌ها در انبارها وجود دارد که شرایط نمایش آن فراهم نشده است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان با تاکید بر نگاه چند رشته‌ای در موزه سپاهان خاطرنشان کرد: باشگاه سپاهان پرافتخارترین باشگاه هندبال ایران است که در سال‌های متمادی تا ۸۰ درصد بازیکنان تیم ملی را بازیکنان سپاهان تشکیل می‌دادند. این باشگاه اولین بخش‌های نمایش تاریخ هندبال را رونمایی می‌کند و بخش اختصاصی برای مجید رحیمی‌زاده تشکیل شده است.
پس از پایان مراسم افتتاحیه با حضور پیشکوتان، مربیان، ورزشکاران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و اصحاب رسانه فاز دوم موزه افتخارات باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افتتاح و از ویترین مجید رحیمی زاده پر افتخارترین ورزشکار تاریخ سپاهان، کاپیتان اسبق تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان و سرمربی فعلی تیم هندبال این باشگاه، مهدی ناطقی رکابزن پر افتخار باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، هاجر دباغی اسطوره فوتبال بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و زینب ملکی کاپیتان ملی‌پوش  تیم والیبال نشسته باشگاه فولاد مبارکه سپاهان رونمایی شد.

1750761
1750762
1750763
1750764
1750765

دیدگاه‌ها