کد خبر : 1846837 | 14 مهر 1401 ساعت 18:07 | 14.6K بازدید | 6 دیدگاه

گل درست ما را نگرفتند؛

تارتار: دوست داشتید ببازم تا بگویید بهترین مربی جهانم؟

مهدی تارتار می‌گوید گل سالم تیمش در بازی با نساجی آفساید شده است.

تارتار: دوست داشتید ببازم تا بگویید بهترین مربی جهانم؟

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از بازی با نساجی حضور یافت و درباره این بازی گفت: بازی، بازی خوبی بود. شاید گل نداشت و بیننده‌ها راضی نباشند اما به نظرم تیم ما لیاقت برنده‌شدن داشت و حتی گل سالم زدیم. من همین‌جا اعلام می‌کنم همکاران ما که بازی را دیدند گفتند گل شما سالم بود و کمک داور اول که اتفاقا خیلی هم کار می‌کرد، روی آن صحنه اشتباه کرد و اینجا هم اعلام می‌کنم اگر ما بعد از بازی، در ناراحتی می‌آییم و از داور گله می‌کنیم، اگر خلافش ثابت شود باید عذرخواهی کنیم.

وی افزود: من به گفته همکارانم اینجا اعلام میکنم گل سالم ما پذیرفته نشد. حالا شاید کادرفنی نساجی هم از داوری گلایه داشته باشند اما بعد از کارشناسی هر مربی که اشتباه کرد، حداقل شجاعت عذرخواهی داشته باشد.

او در مورد بازی عنوان کرد: نیمه اول مالکیت و موقعیت کاملا دست ما بود. نیمه دوم نساجی جلوتر آمد و موقعیت نصفه نیمه روی ضربات ایستگاهی داشتند و موقعیت آنچنانی ندادیم و فکر کنم نساجی باید خوشحالتر از ما باشد برای این مساوی؛ ضمن احترام به طرفداران آنها.

تارتار در پاسخ به سوال خبرنگاری که نمایش تیمش را دفاعی خوانده بود، گفت: شما دیدید ما نیمه اول دفاعی باشیم؟ شما نساجی را نیمه اول در زمینشان دیدید یا ما را؟ حالا اگر درصد مالکیت بیرون آمد و ما بیشتر بودیم عذرخواهی می‌کنید؟ من حاضرم با شما شرط ببندم، دست بدهم. هرچیزی که شما بگویید. ما مالک توپ و میدان بودیم. ما موقعیت داشتیم؛ شما توپ سجاد آشوری را دیدید؟

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: خلق موقعیت مهم است. خواهشاً گذشته را با الان یکی نکنید؛ بودجه‌ها متفاوت است و خداراشکر فصل گذشته هم رتبه خوبی داشتیم.

مهدی تارتار درباره نتایج تیمش اظهار داشت: من سبک خودم را دارم؛ ما یک گل زدیم که داور نگذاشت برنده شویم. ما دو سه موقعیت فوق‌العاده داشتیم و اینکه بچه‌ها کم دقتی کردند، باید تلاش کنیم. بازیکنان ما جوان هستند اما امروز اسلامی که جوان است، فوق العاده بازی کرد.

سرمربی ذوب‌آهن همچنین گفت: ما ساختار دفاعی خوبی داریم و خوب موقعیت می‌سازیم؛ دیگر چه کار باید کنیم؟ ما نه وقت‌کشی می‌کنیم و نه چیزی. شما دوست دارید من به نساجی ببازم و بشوم بهترین مربی ایران؟ من تا حالا اینجا نباختم. خدا را شکر می‌کنم و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

وی راجع به صحنه مشکوک در محوطه جریمه ذوب آهن عنوان کرد: به نظر من اتفاقاتی در محوطه جریمه رخ داد که مشکوک بود و نیمکت حریف هم به صحنه ها خیلی اعتراض داشت اما در کل خطایی نبود که اینطور اعتراض کنند. آنالیزور ما هم گفت صحنه خاصی نبود و فقط گل سالم ما مردود شد. به گروه داوری خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم کمک اول، آن صحنه اشتباه نکرده باشد چون اگر اشتباه کرده باشد دو امتیاز ما رفته است.

دیدگاه‌ها