کد خبر : 1846848 | 14 مهر 1401 ساعت 19:20 | 6.7K بازدید | 5 دیدگاه

تن‌هاخ: بازی در قبرس ساده نیست؛ من تجربه‌اش را دارم

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با اومونیا نیکوزیا در لیگ اروپا می‌گوید شیاطین سرخ نباید حریف‌شان را دست کم بگیرند.

تن‌هاخ: بازی در قبرس ساده نیست؛ من تجربه‌اش را دارم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد از ساعتی دیگر در قبرس سومین دیدار خود در گروه E لیگ اروپا را مقابل اومونیا نیکوزیا برگزار می‌کند.

اریک تن‌هاخ در آستانه این بازی و در ورزشگاه اتلتیکو کنترو در شهر لیماسول که محل برگزاری این بازی است مقابل دوربین شبکه بی‌این اسپورت قرار گرفت تا درباره دیدار تیمش با حریف قبرسی صحبت کند.

1750822

تن‌هاخ گفت در گذشته به عنوان بازیکن سابقه بازی با اومونیا نیکوزیا را دارد و تیمش نباید حریف قبرسی را دست کم بگیرد.

سرمربی منچستریونایتد گفت:" رویکرد ما در لیگ اروپا باید متفاوت با لیگ برتر باشد. بازی در اروپا هیمشه دشوار است. من زمانی که فوتبالیست بودم در این استادیوم با این تیم بازی کرده‌ام و جو اینجا را می‌شناسم. ما باید برای فضایی که هواداران قبرسی درست می‌کنند آماده باشیم. باید برای مقابله با تیمی که انگیزه زیادی دارد آماده باشیم.

اومونیا با تمام قوا بازی می‌کند. این دیدار برای آنها بازی‌ای است که می‌تواند بزرگترین بازی زندگی‌اش باشد. یکی از درس‌هایی که از بازی روز یکشنبه گرفتیم این است که در مقابل هر حریفی باید بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. بله ما باید پیروز شویم. برای صعود به دو پیروزی دیگر نیاز داریم و این بازی باید اولین پیروزی‌مان باشد. ما می‌خواهیم همه بازی‌هایمان را ببریم و صدرنشین این گروه بشویم. این استانداری است که از منچستریونایتد انتظار می‌رود".

دیدگاه‌ها