کد خبر : 1846854 | 14 مهر 1401 ساعت 19:33 | 65.7K بازدید | 14 دیدگاه

جام ملت های فوتسال آسیا ۲۰۲۲؛

ژاپن ایران را در فینال به دوئل فراخواند

ژاپن با برتری ۲-۱ مقابل ازبکستان فینالیست جام‌ ملت های فوتسال آسیا شد.

ژاپن ایران را در فینال به دوئل فراخواند

به گزارش ورزش سه، اولین دیدار نیمه نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۲۲ از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در سالن سعد عبدالله کویت بین ژاپن و ازبکستان برگزار شد و طی آن ژاپن موفق شد با برتری ۲-۱ فینالیست شود.

ازبکستان که مثل ایران هر سه بازی خود در دور گروهی را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، با پیروزی سه بر صفر مقابل میزبان به نیمه نهایی رسید تا حریف ژاپن شود؛ تیمی که به عنوان تیم اول گروه چهار، راهی دور حذفی شده و با شکست اندونزی به جمع چهار تیم راه یافته بود.

1750849

تقابل فینالیست های دو دوره قبلی که هر دو با قبول شکست مقابل ایران از رسیدن به قهرمانی بازمانده بودند با برتری ازبک ها شروع شد اما ژاپن این گل را در نیمه دوم جبران کرد.

کانازاوا در دقیقه ۳۱ گل دوم را هم برای ژاپن زد تا شرایط به یک باره تغییر کند؛ بعد از این گل حملات زهردار و مکرر ازبک ها را شاهد بودیم که با پاورپلی، حریف را به لاک دفاعی برده بودند. مقاومت ژاپنی ها و درخشش گلر این تیم اما جواب داد و بازی با همان نتیجه ۲-۱ به پایان رسید تا با فینالیست شدن سامورایی ها، فینال دوره قبل در آستانه تکرار شدن قرار بگیرد.

1750850

ژاپن در دوره قبلی (سال ۲۰۱۸) با چهار گل مغلوب ایران در فینال جام ملت های آسیا شده بود و اینک در صورت پیروزی ایران در نیمه نهایی دیگر این دوره، فینالی تکراری را شاهد خواهیم بود.

1750852

دیدگاه‌ها