کد خبر : 1846868 | 14 مهر 1401 ساعت 21:15 | 71K بازدید | 9 دیدگاه

پارگی فیبر عضلانی؛

نوع مصدومیت سردار آزمون مشخص شد

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به دلیل آسیب دیدگی‌ای که در هنگام گرم کردن در مصاف با پورتو به آن دچار شد، نزدیک به دو ماه دور از میادین خواهد بود.

نوع مصدومیت سردار آزمون مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، اینکه چرا سردار آزمون نتوانست در مصاف مقابل پورتو فرصت بازی پیدا کند یکی از ابهامات اهالی فوتبال بود و ساعاتی پس از این مسابقه بود که سرانجام دلیل این موضوع مشخص شد و آسیب دیدگی حین گرم کردن دلیل بازی نکردن این ستاره اعلام شد.
آزمون که با امیدواری زیادی به بایرلورکوزن پیوست در دوران سیوانه نتوانست توانایی‌هایش را در این تیم نشان دهد و حالا که با حضور ژابی آلونسو فرصت جدیدی برای او فراهم شده، مصدومیت او را از تمرینات دور کرده است.

1750854
باشگاه بایرلورکوزن این خبر را روی خروجی صفحه اینستاگرام خود قرار داده و از دوری 6 تا هشت هفته‌ای ستاره فوتبال ایران از میادین خبر داده است.


آزمون پس از مصاف با پورتو که در ورزشگاه دراگائوی پرتغال با برتری دو بر صفر هم تیمی های مهدی طارمی خاتمه پیدا کرد، تحت نظر پزشکان باشگاه آزمایش "ام آرآی" داد و حالا مشخص شده مصدومیت او پارگی فیبر عضلانی است.
با این وصف سردار آزمون که یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی در جام جهانی و همینطور بایرلورکوزن در رهایی از بحران به شمار می‌رود حالا حداقل 6 تا هشت هفته از میادین دور خواهد بود و این یعنی احتمالا او حداقل در مصاف برابر انگلیس غایب خواهد بود و شاید در دو دیدار بعدی برابر آمریکا و ولز حضوری تعویضی در زمین مسابقه پیدا کند. همچنین ژابی آلونسو هم در مسئولیت سنگینی که پذیرا شده یکی از مهمترین مهره های خود را از دست داده می‌بیند.
گفتنی است به تارهای عضلانی که منقبض و منبسط می‌شود فیبر عضلانی می‌گویند و هر کدام از بافت‌های بدن با نوعی از فیبرهای عضلانی هم‌خوانی دارد.

دیدگاه‌ها