کد خبر : 1846877 | 14 مهر 1401 ساعت 22:27 | 31.9K بازدید | 17 دیدگاه

اومونیا 2-3 یونایتد: پیروزی سخت شیاطین سرخ در قبرس

منچستریونایتد در هفته سوم لیگ اروپا در یک بازی خارج از خانه موفق شد اومونیا نیکوزیای قبرس را 3-2 شکست دهد.

اومونیا 2-3 یونایتد: پیروزی سخت شیاطین سرخ در قبرس

به گزارش "ورزش سه"، اومونیا نیکوزیای قبرس امشب در سومین هفته مرحله گروهی لیگ اروپا در حالی در خانه‌اش به مصاف منچستریونایتد رفت که کریم انصاری‌فرد، مهاجم ملی‌پوش ایرانی، را از ابتدا در ترکیب خود داشت.

انصاری‌فرد در دیدار با کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌هایش شب خوبی داشت و موفق شد گل اول تیمش را وارد دروازه شیاطین سرخ کند. با اینکه اومونیا در ادامه نتوانست برتری حاصل از گل انصاری‌فرد را حفظ کند و در نهایت شکست خورد اما گل انصاری‌فرد یک گل تاریخی و اولین باری بود که یک فوتبالیست ایرانی دروازه شیاطین سرخ را باز می‌کرد.

 در دقایق اولیه برتری خود را به حریف قبرسی تحمیل کرده و چند فرصت روی دروازه اومونیا خلق کرد که توسط رونالدو و لیساندرو مارتینز از دست رفت. در دقیقه 18 پاس رونالدو به برونو فرناندز او را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 27 یونایتد صاحب فرصت عالی دیگری شد و شوت کات‌دار تماشایی آنتونی را فابیانو، سنگربان اومونیا، با واکنشی خوب دفع کرد.

1750879

در دقیقه 34 اومونیا بر خلاف جریان بازی موفق شد به گل برسد. کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی این تیم، موفق به گلزنی شد تا اولین گل یک فوتبالیست ایرانی مقابل منچستریونایتد به ثمر برسد. درحالی‌که یونایتد صاحب ضربه آزاد شده بود اومونیا روی یک ضدحمله سریع توپ را به انصاری فرد رساند تا شوت او از بالای سر دخیا وارد دروازه بشود.

1750880
1750881
1750882
1750883

یونایتد که بعد از دریافت گل از اومونیا شوکه شده بود در ادامه نیمه اول فرصت ایده‌آلی خلق نکرد تا نیمه اول با برتری 1-0 به سود تیم قبرسی به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم یونایتد بار دیگر برتری خود را به حریف تحمیل کرده و در دقیقه 53 موفق شد کار را به تساوی بکشاند. مارکوس راشفورد وقتی پاسی را از برونو فرناندس دریافت کرد برای کنترل توپ دچار مشکل شد و به نظر می‌رسید توپ از دست رفته اما او موفق شد با یک حرکت میلتیچ، مدافع حریف، را از پیش رو بردارد و با یک شوت کات‌دار تماشایی دروازه‌بان اومونیا را تسلیم کند.

1750884
1750885

حملات یونایتد ادامه داشت و اریکسن در دقیقه 55 فرصت خوبی داشت که از دست رفت. دو دقیقه بعد هم شوت آنتونی با اختلافی کم از بالای دروازه بیرون رفت.

اما در دقیقه 63 دومین گل یونایتد بالاخره از راه رسید. آنتونی مارسیال که تنها چند لحظه از ورودش به میدان می‌گذشت موفق به گلزنی شد. پاس بلند تماشایی لیساندرو مارتینز به راشفورد رسید تا او با پاسی تک‌ضرب مارسیال را صاحب توپ کند. مهاجم فرانسوی به این ترتیب در اولین لحظات ورودش به میدان گلزنی کرد تا یونایتد از حریف پیش بیفتد.

1750889
1750886

در دقیقه 68 اشتباه لیساندرو مارتینز یکی از بهترین فرصت‌های اومونیا را ایجاد کرد و توپ بلند دیسکرود می‌رفت وارد دروازه یونایتد شود اما دخیا هوشیار بود و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

در دقیقه 84 راشفورد موفق شد دومین گل خود را به ثمر برساند. راشفورد توپ را از میانه‌ میدان دریافت کرد و به سرعت به سمت دروازه حریف پیشروی کرد. راشفورد سپس با پاس رو به عقب توپ را به رونالدو رساند که در حاشیه محوطه جریمه حضور داشت. رونالدو قصد داشت خودش با یک شوت دروازه حریف را باز کند ولی توپ او در چارچوب نبود و دخالت راشفورد باعث شد توپ وارد دروازه فابیانو شود.

1750890
1750888

یک دقیقه بعد اومونیو موفق شد بار دیگر دروازه یونایتد را باز کند ولی این بار گلزن تیم قبرسی انصاری‌فرد نبود. بار دیگر روی اشتباه خط دفاعی یونایتد به خصوص دیوگو دالوت، سانتر کات‌دار کاکولیس به درون محوطه جریمه توسط پاناجیوتو وارد دروازه یونایتد شد.

یونایتدها که قصد داشتند اختلاف را به دو گل افزایش دهند در ادامه بازی به حمله روی دروازه اومونیا ادامه دادند و در دقیقه 88 راشفورد فرصت عالی‌ای برای هت‌تریک داشت ولی او ترجیح داد توپ را به رونالدو پاس دهد ولی پاس او جلوتر از آن بود که رونالدو بتواند به آن برسد و به این ترتیب یک فرصت عالی دیگر برای یونایتد از بین رفت. در نهایت این بازی با پیروزی 3-2 شیاطین سرخ به پایان رسید.

دیدگاه‌ها