کد خبر : 1846884 | 15 مهر 1401 ساعت 00:03 | 214.3K بازدید | 147 دیدگاه

رونالدو تمام شده؛ این توپ را چرا گل نکردی کریس؟

از دست دادن یک فرصت گلزنی عالی توسط کریستیانو رونالدو در مقابل دروازه اومونیا در دیدار امشب دو تیم باعث شد تا ستاره پرتغالی با انتقادهای زیادی مواجه شود.

رونالدو تمام شده؛ این توپ را چرا گل نکردی کریس؟

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که منچستریونایتد امشب موفق شد در لیگ اروپا حریف خود اومونیا نیکوزیا از قبرس را 3-2 شکست دهد از دست دادن یک فرصت گلزنی استثنایی توسط کریستیانو رونالدو خبرساز شده است.

کریستیانو رونالدو امشب در حالی از ابتدا وارد زمین شد که تا پیش از شروع مسابقه آمار گل‌های باشگاهی‌اش به 699 گل رسیده بود و او امیدوار بود در مقابل حریف ضعیف‌تر یونایتد، اومونیا، بتواند آمار خود را به عدد 700 گل برساند. ولی با اینکه کریستیانو در این بازی چند فرصت گلزنی داشت ولی موفق نشد دروازه حریف قبرسی را باز کند.

1750901

در یکی از این فرصت‌ها همه چیز مهیا بود تا کریستیانو با یک ضربه نه چندان دشوار دروازه اومونیا را باز کند. ولی او این فرصت استثنایی را هم از دست داد تا در شبکه‌های اجتماعی با انتقادهای شدیدی مواجه شود.

پاس عالی دیوگو دالوت به کریستیانو رونالدو در محوطه شش قدم توسط او درحالیکه عملا در مقابل دروازه خالی قرار داشت به تیر دروازه اصابت کرد و وارد گل نشد.

1750902

رونالدو در دقایق پایانی بازی یک فرصت عالی دیگر را از دست داد.  مارکوس رشفورد که در جریان مسابقه دو گل برای یونایتد زده بود درحالیکه می‌توانست خودش توپ را وارد دروازه کرده و هت‌تریک کند ترجیح داد توپ را به کریستیانو واگذار کند ولی او به توپ نرسید و موفق به گلزنی نشد.

1750903

یک کاربر در توییتر نوشت:" رونالدو احتمالا از نظر روانی مشکل پیدا کرده وگرنه فوتبالیست‌های ضعیف‌تر از او هم این فرصت را گل می‌کنند. اگر کریستیانو فیکس باشد و زمان بیشتری برای بازی پیدا کند احتمالا از این مانع ذهنی عبور می‌کند ولی با این حال فرصتی که امشب از دست داد بخشودنی نیست".

کاربر دیگری می‌گوید:" متاسفم که این را می‌گویم ولی واقعیت این است که رونالدو تمام شده".

1750904

حساب توییتری کات آفساید هم درباره فرصت طلایی‌ای که رونالدو از دست داد نوشت:" رونالدو از فاصله شش قدمی دروازه خالی، توپ را به تیر می‌کوبد آن هم در لیگ اروپا و مقابل تیمی مثل اومونیا نیکوزیا، برای او دیگر از این بدتر نمی‌شود".

1750905

دیدگاه‌ها