کد خبر : 1846888 | 15 مهر 1401 ساعت 09:17 | 8K بازدید | 4 دیدگاه

مورینیو: حق ما شکست برابر بتیس نبود

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، معتقد است تیمش علیرغم داشتن فرصت گلزنی بیشتر برابر رئال بتیس شکست خورده است.

مورینیو: حق ما شکست برابر بتیس نبود

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ اروپا برابر رئال بتیس به میدان رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 
آنها ابتدا در این بازی موفق شدند با تک گل پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی از حریف پیش بیفتند اما در نهایت دو گل از حریف دریافت کردند تا بازی را به این تیم اسپانیایی واگذار کرده باشند. نیکولو زانیولو نیز با حرکتی کاملا بی‌دلیل و نادرست باعث شد که داور او را از زمین بازی اخراج کند تا کار برای جالوروسی بیش از پیش دشوار شود. 
مورینیو پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:« بتیس کیفیت تکنیکی بیشتری خصوصا در نیمه اول داشت اما ما شانس بیشتری داشتیم و همین باعث شد که ما تا این حد از شکست در این بازی آزرده خاطر باشیم چون فرصت گلزنی ما بسیار بیشتر از حریف بود.»

1748910

این مربی پرتغالی با اشاره به اتفاقات این بازی اظهار داشت:«به راحتی می‌شد متوجه شد که آنها تیمی با کیفیت حساب شده روی توپ هستند و همین دردسر بسیاری برای ما ایجاد کرد اما در نیمه دوم تمام شانس‌ها به ما تعلق داشت. زانیولو به تیرک زد، براوو مهار خوبی داشت و ما دو فرصت باورنکردنی را از دست دادیم. فکر می‌کنم تساوی نتیجه منطقی‌تری بود و بتیس خوشحال بود که توانست در انتها گلی را به ثمر برساند.»
او درباره شرایط تیمش اضافه کرد:« ما درباره تیمی خسته حرف می‌زنیم که سعی داشت برنده شود. ماتیچ می‌توانست پرس کند و اسپیناتزولا نتوانست. بنابراین آنها فضایی در خط دفاعی پیدا کردند. فکر می‌کنم این اشتباهی بود که به خاطر خستگی بازیکنان صورت گرفت. این باعث ناراحتی است چون هرچند عملکرد خیلی خوبی نداشتیم اما این تیم شایسته شکست هم نبود.»

 

دیدگاه‌ها