کد خبر : 1846890 | 15 مهر 1401 ساعت 09:45 | 11.5K بازدید | 2 دیدگاه

دیبالا: رابطه‌ام با مورینیو بهتر از آلگری است

پائولو دیبالا، ستاره رم، تایید کرد که اتفاق نظر زیادی با مکس آلگری نداشته است و رابطه بهتری با ژوزه مورینیو دارد.

دیبالا: رابطه‌ام با مورینیو بهتر از آلگری است

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف رئال بتیس رفت و این بازی را با نتیجه 1-2 برابر حریف واگذار کرد. 
تک گل جالوروسی در این بازی را دیبالا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا در چهارمین بازی متوالی برای این تیم موفق به گلزنی شده باشد و نشان دهد که خریدی  ارزشمند برای رم بوده است. 
او پس از پایان بازی در پاسخ به سوالی درباره تفاوت بین آلگری و مورینیو به خبرنگاران گفت:« من فکر می‌کنم آنها از جهاتی بسیار شبیه به هم هستند و از جهاتی دیگر هیچ شباهتی به هم ندارند. من رابطه بسیار بهتری با مورینیو دارم. ما بیشتر با هم صحبت می‌کنیم و ایده‌هایی که داریم را به اشتراک می‌گذاریم.»

1740421
این بازیکن آرژانتینی با اشاره به سبک بازی این دو مربی اظهار داشت:« آنها در زمین تا حدی شبیه هم هستند چون تمرکز زیادی روی کارهای دفاعی و کنترل بازی دارند. هر کسی ایده خودش را دارد اما من و آلگری همیشه اتفاق نظر نداشتیم، هرچند هر دو با تمام وجود برای یوونتوس تلاش می‌کردیم.»
دیبالا درباره دوران حضورش در یووه اضافه کرد:« باید این را بگویم که جنجال خاصی نبود، ما فقط ایده‌های متفاوتی از این که چطور باید بازی کنیم داشتیم. اینطور نبود که هر روز دعوا کنیم! آلگری یکی از مربیانی است که کمک بسیاری به رشد من در سال‌های اخیر کرده است. من می‌دانم که بعضی افراد به دنبال ایجاد حاشیه هستند اما من منظور بدی از این حرف‌ها نداشتم!»

 

دیدگاه‌ها