کد خبر : 1846952 | 15 مهر 1401 ساعت 16:50 | 6K بازدید | 8 دیدگاه

آنها تیم فوق‌العاده‌ای هستند

کلوپ: مقابل آرسنال باید غیر قابل پیش‌بینی باشیم

یورگلن کلوپ احتمال تغییر سیستم لیورپول در بازی برابر آرسنال را رد نکرد و گفت که باید بازهم به تیمی غیر قابل پیش‌بینی تبدیل شوند.

کلوپ: مقابل آرسنال باید غیر قابل پیش‌بینی باشیم

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه از هفته دهم لیگ برتر انگلیس، لیورپول میهمان آرسنال است. قرمزهای آنفیلد پس از هفت بازی با 10 امتیاز در رده نهم قرار دارند ولی آرسنال با 21 امتیاز صدرنشین رقابت هاست. لیورپول یک بازی کمتر انجام داده است.

1749351

یورگن کلوپ، مربی لیورپول، در نشست خبری این بازی گفت:«برای آرسنال احترام زیادی قائلم و معتقدم میکل آرتتا عملکرد فوق العاده خوبی در این تیم داشته است. آنها بازیکنان بسیار خوبی هم دارند. گابریل مارتینلی عجب بازیکنی است. ساکا و توماس پارتی عالی هستند. در میانه زمین مارتین اودگارد را دارند و زمانی که او 15 سال داشت با پدرش حرف زدم تا به دورتموند بیاید ولی نشد. گابریل ژسوس خرید بسیار خوبی برای آرسنال بوده و بسیار با اعتماد به نفس بازی می کند. بدون توجه به نتایج ضعیف بازی های قبلی‌مان در لیگ برتر وارد میدان می شویم و می دانیم که چه حریف متفاوت و سختی را پیش رو خواهیم داشت.»

کلوپ در مورد انتقادات از داروین نونیز گفت:«من نسبت به نونیز خوشبین هستم و معتقدم باید به او زمان بدهیم. داروین به خوبی خودش را در موقعیت گلزنی قرار می دهد. در مورد او باید صبور باشیم.»

1746791

کلوپ در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت:«کورتیس جونز دیروز تمرین کرد و شرایطش خوب است. نبی کیتا و چمبرلین هنوز در دسترس نیستند. آرتور مصدومیتی عضلانی دارد و رابرتسون هم دویدن را شروع کرده است. در میان مصدومان، وضعیت جونز بهتر است.»

تغییر سیستم لیورپول برای بازی برابر آرسنال:«ما به سیستم های جدیدی نیاز داریم تا بازی‌مان قابل پیش‌بینی نباشد. با توجه به تیم مقابل تغییر سیستم خواهیم داد. لیورپول باید بازهم تیمی غیر قابل پیش‌بینی شود.»

درخشش روبرتو فیرمینو در فصل جاری:«فیرمینو بازیکن مهمی برای ماست و امیدوارم به همین روند خوب ادامه دهد. آمار گلزنی اش در فصل جاری ثابت می کند که در شرایط خوبی قرار دارد. او مقابل برایتون دو گل زد و عالی بود. امیدوارم برابر آرسنال هم بدرخشد.»

دیدگاه‌ها