کد خبر : 1846988 | 15 مهر 1401 ساعت 19:10 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

برد مقتدرانه شاگردان حسین عبدی مقابل میزبان

نوجوانان ایرانی یک قدم تا صعود به آسیا

شاگردان حسین عبدی در تیم نوجوانان ایران با کسب پیروزی پر گل مقابل قرقیزستان در آستانه‌ی صعود به جام ملت‌های آسیا قرار گرفتند.

نوجوانان ایرانی یک قدم تا صعود به آسیا

به گزارش “ورزش سه” تیم نوجوانان ایران که مسابقات مرحله مقدماتی صعود به آسیا را پشت سر می‌گذارند، در دومین دیدار خود مقابل میزبان این مرحله یعنی قرقیزستان قرار گرفتند و پیروزی پرگل و مهمی به دست آوردند.

شاگردان حسین عبدی در این دیدار حساس با ۴ گل حریف خود را در هم کوبیدند. دیداری که نیمه اولش با گل دقیقه ۳۰ کسری طاهری به نفع ایران به پایان رسید. در ادامه و با شروع نیمه دوم نیما اندرز در دقیقه ۵۶ فاصله را به دو گل رساند. بیست دقیقه بعد یعنی در دقیقه ۷۶ رضا غندی پور زننده گل سوم برای نوجوانان بود و در نهایت علیرضا همایی‌فرد در دقیقه ۸۱ با ثبت گل چهارم، تیر نهایی را به قرقیزستان شلیک کرد.

1751120

ایران در این مسابقه یک گل دیگر هم به ثمر رساند که توسط کمک داور آفساید اعلام شد.

نوجوانان ایران در بازی اول با سه گل لائوس را شکست دادند و حالا با کسب پیروزی برابر قرقیزستان، شش امتیازی شدند و در آستانه صعود به جام ملت‌های آسیا قرار گرفتند.

تیم نوجوانان آخرین بازی مرحله مقدماتی خود را برابر هنگ کنگ پشت سر می‌گذارد و لائوس با قرقیزستان بازی می‌کند. شاگردان حسین عبدی تنها در صورتی به جام ملت‌ها صعود نمی‌کنند که لائوس در بازی آخر با اختلاف ۵ گل برنده باشد و از طرف دیگر هنگ کنگ، ایران را شکست دهد. موضوعی که به نظر بعید می‌رسد.

1751121

دیدگاه‌ها