کد خبر : 1846989 | 15 مهر 1401 ساعت 19:10 | 27.9K بازدید | 6 دیدگاه

خشم ستاره بارسا: همه دیدند چه اتفاقی افتاد!

پدری، ستاره بارسلونا، هنوز از اتفاقاتی که در جریان بازی این تیم برابر اینتر رخ داد عصبانی است.

خشم ستاره بارسا: همه دیدند چه اتفاقی افتاد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سه‌شنبه گذشته در ورزشگاه سن سیرو و در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف اینتر رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 
پدری یکی از بهترین بازیکنان تیمش در این بازی بود و توانست در حالی که 60 دقیقه از زمان بازی گذشته بود گل تساوی تیمش را برابر اینتر به ثمر برساند اما کمک داور ویدیویی اعلام کرد که این گل باید مردود اعلام شود. 
دلیل مردود اعلام شدن این گل ظاهرا خطای آفسایدی بود که آنسو فاتی در جریان بازیسازی و پیش از ورود این توپ به دروازه مرتکب شده بود و این تصمیم با اعتراض شدیدی روبرو شد. 

1706220
با این حال، دنزل دومفرایز نیز در دقایق پایانی این بازی در محوطه جریمه خودی مرتکب خطای هند شد و توپ به دست او برخورد داشت اما داور بازی و کمک داور ویدیویی تصمیم گرفتند این صحنه را پنالتی اعلام نکنند، تصمیمی که با خشم شدید بازیکنان و کادر فنی این تیم همراه شد. 
در حالی که چند روز از این بازی گذشته است اما پدری همچنان عصبانی است و در گفتگو با تلویزیون اسپانیولا در پاسخ به سوالی درباره شکست برابر اینتر صرفا گفت:« همه دیدند که چه اتفاقی در زمین رخ داد!»
بارسلونا امیدوار است که بتواند در بازی برگشت که هفته آینده در نوکمپ برگزار خواهد شد انتقام این شکست را بگیرد. با توجه به دو شکست بارسا برابر بایرن و اینتر، پیروزی در این بازی از اهمیت خاصی برای این تیم برخوردار است. 
 

دیدگاه‌ها