کد خبر : 1846992 | 15 مهر 1401 ساعت 19:18 | 13.8K بازدید | 2 دیدگاه

نارضایتی قلعه‌نویی از عملکرد دو پست؛

تغییرات غیرمنتظره قلعه‌نویی در ترکیب گل‌گهر

امیر قلعه‌نویی در مصاف با نفت مسجد سلیمان چندین تغییر قابل توجه در ترکیب تیمش ایجاد کرده است.

تغییرات غیرمنتظره قلعه‌نویی در ترکیب گل‌گهر

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال گل‌گهر که با کسب 12 امتیاز از هفت مسابقه قبلی یکی از تیم‌های مدعی لیگ دسته اول به شمار می‌روند، هفته گذشته پس از 15 مسابقه شکست ناپذیر بودن در مقابل استقلال تن به شکست تلخ 2 بر 1 داد که با پنالتی کوین یامگا در وقت‌های اضافی ثبت شد.
پس از این مسابقه پرحاشیه و چند روز استراحت امیر قلعه‌نویی با چند تغییر غیرقابل پیش بینی تیمش را به مصاف شاگردان رضا مهاجری فرستاده است: 
یازده بازیکن گل گهر مقابل نفت مسجد سلیمان به شرح زیر هستند: 
محسن فروزان – امیر جعفری، آرمین سهرابیان، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، وسلی گومز، اریک بایناما، رضا شکاری، امیر شهیم.
یکی از مهم‌ترین تغییرات امیر قلعه‌نویی نیمکت نشین کردن شایان مصلح و مهران  درخشان مهر در سمت چپ خط دفاعی تیم است و به جای این دو از بازیکنی ناشناخته به نام امیر جعفری بهره برده است.
یک خط جلوتر پس از چند هفته شاهد حضور توامان علیزاده و پورعلی هستیم، اما از نکات قابل توجه دیگر حضور دوباره وسلی گومز در ترکیب اصلی است که در مصاف با استقلال فرصت بازی به دست نیاورد.
درنهایت باید به خروج استنلی کی روش از ترکیب اصلی اشاره کرد که فصل خوبی را تجربه نمی‌کند و قلعه‌نویی ترجیح داده در مصاف با نفت مسجد سلیمان فرصت بازی در خط آتش تیمش را به امیر شهیم پدیده فصل گذشته فوتبال ایران بدهد که با درخشش در ماشین سازی خودش را به اهالی فوتبال معرفی کرد.

دیدگاه‌ها