کد خبر : 1847025 | 15 مهر 1401 ساعت 20:49 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

مسجد سلیمانی‌ها دوباره چهارتایی شدند؛

دبل دو دقیقه‌ای خدابنده‌لو در بهنام محمدی

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نیمه دوم دیدار برابر نفت مسجد سلیمان نمایشی طوفانی را ارائه کرده است.

دبل دو دقیقه‌ای خدابنده‌لو در بهنام محمدی

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و گل گهر سیرجان با برتری یک بر صفر شاگردان امیر‌ قلعه‌نویی همراه شد. با این حال کادر فنی گل‌گهر در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم دست به سه  تعویض زد و روند تیم را هجومی‌تر کرد.
پس از این سه تعویض که در ادامه با ورود خدا بنده لو کامل تر شد، نوید عاشوری در دقیقه 68 روی پاس مرتضی تبریزی موفق به ثبت گل دوم شد و چند دقیقه بعد هم نوبت به درخشش محمد خدابنده‌لو رسید که در دقیقه 66 به جای امین پورعلی وارد زمین شد.
خدا بنده لو پس از ورود به زمین موفق شد در دقایق 76 و 78 دو موقعیت مشابه به دست بیاورد؛ فرصت‌هایی که در موقعیت تک به تک با گلر حریف سعید جلالی‌راد نصیب او شد و این هافبک جوان و مستعد هم با دو بغل پای دقیق و مطمئن اختلاف دو تیم در ورزشگاه بهنام محمدی را به عدد 4 رساند.
محمد خدابنده لو در ابتدای لیگ بیست و دوم و در شرایطی که به پرسپولیس نزدیک شده بود، گل‌گهر را انتخاب کرد و حالا با حضور در این تیم توانسته نامش را مانند فصل گذشته به عنوان یکی از بازیکنان شاخص مسابقات مطرح کند.
در سوی دیگر نفت مسجد سلیمان به نظر می‌رسد پس از تعطیلات دچار بحرانی عجیب شده و این تیم که توانسته بود در 6 هفته ابتدایی 7 امتیاز کسب کند و شرایط خوبی داشت، حالا در دومین مسابقه پیاپی 4 گل خورده تا شرایط عجیب و غیرقابل پیش بینی ای برای هفته های آینده داشته باشد.

دیدگاه‌ها