کد خبر : 1847035 | 15 مهر 1401 ساعت 21:27 | 36.2K بازدید | 16 دیدگاه

ماجرای درگیری کروس و گواردیولا چه بود؟

تونی کروس، ستاره رئال مادرید، درباره اختلاف نظری که باعث ایجاد درگیری بین او و پپ گواردیولا شده بود صحبت کرد.

ماجرای درگیری کروس و گواردیولا چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، کروس پیش از پیوستن به رئال مادرید سابقه همکاری با گواردیولا و بازی تحت هدایت این مربی در بایرن مونیخ را داشت. 
در زمان حضور او در بایرن، در دیدار برابر اشتوتگارت بود که گواردیولا تصمیم گرفت این بازیکن را در نیمه دوم تعویض کند و این تصمیم به هیچ وجه به مذاق این هافبک آلمانی خوش نیامد و با پرتاب دستکش‌هایش این موضوع را نشان داد. 
این رفتار به شدت باعث ناراحتی گواردیولا شد و او تصمیم گرفت که این بازیکن را برای دو بازی متوالی روی نیمکت قرار دهد. همین باعث شد که کروس از ماتیاس سامر، مدیر ورزشی وقت بایرن، بخواهد که با گواردیولا صحبت کند. 
کروس در این باره به پادکستی که به همراه برادرش ضبط می‌کند گفت:« ما مکالمه خوبی داشتیم و توانستیم مشکل و درگیری را در عرض پنج دقیقه حل کنیم. مسئله این بود که من با آن تغییر موافق نبودم، همین و چیز بیشتری هم پیش نیامد.»

1751175
او با اشاره به استقبال گواردیولا از صحبت مستقیمش با این مربی اضافه کرد:« احتمالا این که خواستم مستقیم با گواردیولا حرف بزنم برای او بسیار مهم بود چون خودم پیگیر این ماجرا شدم. این که من حاضر نشدم با افراد خاصی به تعطیلات بروم به این معنا نبود که می‌خواستم خودم را از این باشگاه جدا کنم.»
این هافبک آلمانی درباره ترک بایرن و پیوستن به رئال اظهار داشت:« بازی کردن برای گواردیولا را دوست داشتم. او از من خواست که قراردادم را تمدید کنم اما به نظرم این ایده خوبی نبود و در نهایت تصمیم گرفتم به رئال بیایم.»
 

دیدگاه‌ها