کد خبر : 1847046 | 15 مهر 1401 ساعت 22:20 | 21.4K بازدید | 8 دیدگاه

جشن تولد الکساندر آرنولد: تبریک به پنج زبان زنده

بازیکنان لیورپول جشن تولد خاصی را برای ترنت الکساندر آرنولد، مدافع انگلیسی این تیم، برگزار کردند.

جشن تولد الکساندر آرنولد: تبریک به پنج زبان زنده

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر آرنولد که در هفته‌های اخیر با انتقادهای شدیدی روبرو شده است جشن تولد 24 سالگی‌اش را در اردوی لیورپول جشن گرفت. 
لیورپول روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر انگلیس باید به مصاف آرسنال برود و بازیکنان این تیم تصمیم گرفتند در آستانه این بازی حساس با صدرنشین لیگ برتر، جشن تولدی را برای هم تیمی‌شان برگزار کنند. 
در ویدئوی که در صفحه رسمی باشگاه لیورپول در اینستاگرام منتشر شده، یورگن کلوپ دیده می‌شود که همه بازیکنانش را کنار هم جمع می‌کند و می‌گوید:« ترنت 24 ساله شد، بنابراین به او تبریک بگویید.»

1717211
سپس همه شروع به خواندن سرود تولدت مبارک برای این بازیکن به زبان آلمانی که زبان مادری سرمربی لیورپول است می‌گویند اما کار به همین جا ختم نمی‌شود و آنها سپس به زبان انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و هلندی نیز این سرود را برای مدافع ملی‌پوش لیورپول می‌‎خوانند تا جشن خاصی را برای او برگزار کنند. 
این بازیکن در وقفه دیدارهای ملی اخیر به اردوی تیم ملی انگلیس دعوت شد اما گرت ساوت‌گیت حتی یک دقیقه هم از او استفاده نکرد و در بازی برابر آلمان حتی در فهرست نیز قرارش نداد. 
همین باعث شده است که بسیاری معتقد باشند که شاید او در فهرست تیم ملی انگلیس برای جام جهانی 2022 قطر که شش هفته دیگر آغاز خواهد شد جایی نداشته باشد. 
 

دیدگاه‌ها